حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.



بازی جهرمی

وزیر ارتباطات و جنگ ادراکی و شناختی علیه ایران / بازی سازی جهرمی در زمین دشمن براساس قواعد دشمن!

کاوش نیوز- دکتر حسن بیارجمندی فارغ التحصیل دانشگاه وزارت خارجه روسیه: جنگ تحمیلی ادراکی و شناختی را بعنوان یکی از اضلاع  اصلی جنگ ترکیبی یا هیبریدی علیه جمهوری اسلامی می شناسند.

جنگ فضای مجازی پایه ای که دشمنان با همکاری ایادی داخلی آن پای یک ملت را به زمین دشمن کشانده تا براساس قواعد آنان در این زمین بازی کنند.

یکی از مهمترین سئوالاتی که مطرح می گردد این است که هدف اصلی این جنگ چیست ؟ و دشمنان تحت چنین جنگ پیچیده ای بدنبال چه نتایجی هستند؟

جواب این سوالات ساده است :"جمهوری اسلامی ایران " و "تهی کردن ایران و نظام اسلامی از عناصر قدرت و فروپاشی جمهوری اسلامی ".اما ممکن است این سوال مطرح شود که چگونه این جنگ این نتایج را بدنبال خواهد داشت ؟

توضیح اینکه هر دولت_ كشور از جمله جمهوری اسلامی ایران را از اجزاي اساسی تشکیل می گردد که تضعیف ،اختلال و فقدان هر یک از اجزای آنان چنین نتایجی را بدنبال خواهد داشت.

بعبارت ساده تر جمهوری اسلامی ایران در مفروض چنین جنگی یک جامعه سياسي متحد و متشكلي از قدرت سياسي ، سرزمين و جمعيت است و كليتي را در عالم خارج برای ایرانیان و غیرایرانیان متصور مي‌سازد .

در جنگ ادراکی و شناختی همین تصویر را بطور خاص_که خود متشکل از مجموعه ای دیگر از تصاویر است_ در ذهن ایرانیان در فضای مجازی مورد هدف قرار می دهند.

این اجزاي تشكيل‌دهنده که هر یک تصویر و یا تصاویری می سازند؛ عبارتند از:

الف : فضاي جغرافيايي متحد و یکپارچه با مرزهاي معين و محدود شده _كه در آن قدرت و حاكميت اعمال مي‌شود_ با تصویر سازی های تجزیه طلبانه قومی و مذهبی میدانی و نیز ایجاد منطقه خودمختار و فرامرزی در فضای مجازی و...

ب :جمعيتی كه اعضاي آن احساس كنند كه بوسيله عوامل پيوند دهندة مادي و معنوي به هم وابسته‌اند و هرعضوي از اين گروه سرنوشت خود را با سرنوشت ساير اعضا يكي بداند؛ از طریق تضعیف عوامل پیوند دهنده یاد شده و نیز بی تفاوتی نسبت به سرنوشت همدیگر

ج: قدرت سياسي بعنوان قدرتي بلامنازع كه از دو جهت مادي و معنوي بر ديگر قدرتها اشراف يافته است که علاوه بر شکل گیری یک قدرت مجازی در منطقه خودمختار یاد شده و تلاش خارجی و داخلی هم پوشان برای قد علم کردن در برابر قدرت سیاسی بلامنازع یاد شده ؛ بطور خاص از طرق ذیل برای درهم شکستن آن اقدام می نمایند؛

با این مقدمه که قدرت سياسي براي ايجاد، تعميق و اعمال خود از دو عامل "الزامات قانون" و "اعتقادات و باورهای اجتماعی" بهره‌ مي‌گيرد.

1- الزام قانونی عاملي است كه افراد جامعه سیاسی را به فرمان بری اجتماعی وادار می کند .اما آنچه در این منطقه خودمختار رخ می دهد عبارت است از نافرمانی مدنی و اجتماعی و در هم شکستن الزامات قانونی و سرایت دادن آن به محیط حقیقی و فیزیکی است.برگزاری کمپین های مختلف از جمله تحت پوشش مقابله با اجبار ! همچون نه به حجاب اجباری و همچنین جلوگیری از اعمال قانون و مجازات های قانونی شواهد این هدفگذاری محسوب می شوند

2- عامل اعتقادات و باورهای اجتماعی که مشروعيت حكومت را می سازند ؛ همگی روزانه با تولید میلیونی پست های تخریب کننده آن در این فضا و شبکه های اجتماعی و نیز فوروارد و دیده شدن میلیاردی آنها متزلزل و جابجا می شوند!

درست است که در برابر این صف آرایی در این معرکه مقدماتی جنگ آخرالزمانی ؛نیروهای انقلاب اسلامی بعنوان سربازان و افسران جنگ نرم _ که در گام دوم انقلاب اسلامی بدنبال آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج)هستند _صف آرایی و در حال جهاد و مبارزه مستمر هستند.

جهرمی وزیر ارتباطات خود را سرباز کدام جبهه می داند

اما سئوال اصلی این است که آیا متولیان  این عرصه _ که خود از چهره های امنیتی در درون نظام اسلامی بوده و هستند _نمی دانند با چنین روشی در اداره فضای مجازی، در زمین و براساس قواعد دشمن علیه بنیان ها و عوامل شکل دهنده ایران اسلامی بازی می کنند! حقیقتا جهرمی وزیر ارتباطات با سوابق و پیوند اصلی استخدامی اش خود را سرباز کدام جبهه می داند؟ حضرت ولی عصر (ع) !!!

شفاف و صریح بگویم که در این جنگ ادراکی و شناختی تحمیلی علیه انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی ، ایران و ایرانیان؛ وزیر ارتباطات و حامیان اصلی آن در دولت و شورای عالی فضای مجازی چه بدانند و چه ندانند کاملا در زمین دشمن و براساس قواعد دشمن بازی و بازی سازی می کنند که هیچ ارتباطی نه تنها با آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) ندارد بلکه دقیقا بر علیه آن می باشد.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.