حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » عشق واقعی و آلو خیس خوردن در دهان!

عشق واقعی و آلو خیس خوردن در دهان!

کاوش نیوز-وحید حاج سعیدی، دوره و زمانه عجیب و غریبی شده است و هر روز صبح قبل از اینکه به آفتاب عالم تاب و کائنات سلام کنیم ، با اخبار سوفسطایی مواجه می شویم! در حقیقت این روزها این اعتقاد و باور تاریخی را که خاور میانه سرزمین پدیده های نادر و به قول عرب ها ساحره است با گوشت و پوست مان لمس می کنیم  و اگر ریشه این اتفاقات را جستجو کنیم  شرح توصیف آنها مثنوی هفتاد بند کاغذ 80 گرمی اندونزی می شود!
بورس در همه جای دنیا خاک بر سر شده و کشتی شرکت های بزرگ در بورس به گل نشسته است، اما در کشور ما بورس همچنان روی بورس است و مردم در حال فروش طلا و سکه و دلار و مغازه و منزل شان هستند تا در بورس سرمایه گذاری کنند! طرف پارسال همین موقع می خواست وانت دائی اش را قرض بگیرد و حلیم بفروشد، اما الان یک پا کارشناس بورس شده است و نظرات کارشناسی ماریناد شده می دهد!
وزیر صنعت به جای دلداری به مردم و تلاش در جهت بهبود اوضاع معیشت مردم اخیراً فرمودند: گرانی دور از انتظار نیست! مومن این را که خودمان هم می دانیم... شما به جای حذف صفر از پول های این ممکلت ، چاره ای برای حذف صفر از قیمت اجناس کنید!
یک عده بابت دو میلیون تومان دیه سال هاست در زندان هستند اما با دیه جناب نجفی شهردار اسبق تهران، می توان نصف زندانیان رجایی شهر را آزاد کرد؛ بعد هم اعتقاد داریم که شهروند درجه و یک دو نداریم! البته این که دوستان این همه ثروت را از کجا آورده اند زیاد مهم نیست و به کسی هم ربطی ندارد.... فقط سوال اینجاست که این همه دارایی و ثروت را کجا می خواهند ببرند؟! بله چی شده؟!
از اطاق فرمان اشاره می کنند که جناب «شاهد ببری» داماد آقای نجفی نگذاشتند آلو در دهان ما خیس بخورد و توضیحاتی در این خصوص ارائه فرمودند: «در مورد جلسه دادگاه نجفی یکسری مسائل مطرح شده که لازم دیدم به عنوان یک شخص مطلع توضیحاتی خدمت دوستان شرح بدم، مسئله‌ای که بیشتر به آن پرداخته شده مبلغ ۱۰ میلیاردی بابت دریافت رضایت از اولیای‌دم بود که نماینده دادستان گفتن می‌شد با این مبلغ نیمی از زندانیان رجایی شهر را آزاد کرد. در خصوص چگونگی تامین این مبلغ گزاف که شامل مهریه سنگین (۱۳۶۲ سکه بهار آزادی) + مبلغی برای فرزند مرحومه می‌شد، باید بگم که شخص دکتر نجفی با نمره A+ از بهترین دانشگاه آمریکا حتما از سطح مالی خانوادگی نسبتا خوبی از پیش از انقلاب برخوردار بودند. البته با وجود همسرشان (سرور تابشیان) در شرایط مطلوب‌تری از نظر مالی قرار گرفتند. باید این نکته را هم یادآور بشم که هر دو این عزیزان کار کردند و اکنون بازنشسته هستند و به داشته‌های خود که به واسطه خانواده های خود داشتند بسنده نکردند ولی با همه این موارد اگر بزرگواری و عشق واقعی بین نجفی و سرکار خانم تابشیان وجود نداشت شخص دکتر نجفی در تامین این مبلغ به تنهایی عاجز بودند. در این میان نباید فراموش کنیم کمک دوستانی که به ایشان قرض دادند و بدون از خود گذشتگی همسر ایشان به هیچ وجه این مبلغ پرداخت نمی‌شد!»
ببری جان ... خدا خیرت بده که شفاف سازی کردی و ما رو از گمراهی در آوردی! اینجا رو هم خیلی خوب اومدی که هردو این عزیزان کار کردند و بازنشسته شدند؛ چون ظاهراً بقیه سماق می مکند، بازنشسته هم نمی شوند. چرا که اگر دست از کار بکشند سفره بعدی شان پهن نمی شود! در ضمن چقدر خوب شد که این لابلا «معنای بزرگواری و عشق واقعی» بین زوجین رو هم فهمیدیم! پدارم باشید...


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.