حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » قاچاق نفت با برند «وست صفادشت اینتر مدیت»!

قاچاق نفت با برند «وست صفادشت اینتر مدیت»!

هر چند این روزها با کاهش چشمگیر قیمت نفت در بازارهای جهانی دیگر کسی منتظر رسیدن نفت سر سفره ها نیست و خلق الله بیشتر منتظر وام 70 دلاری ( همان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی ) هستند، ولی این لابلا چند جوان جویای نام با رعایت فاصله گذاری هوشمندانه ( دوری از چشم مردم و ماموران) و استفاده از ماسک ( البته به جهت جلوگیری از شناسایی)  اقدام به فروش نفت مملکت از خط لوله تهران تبریز با عنوان تجاری «وست صفادشت اینتر مدیت» از طریق حفر تونل و لوله گذاری دو اینچی کردند!

اصل خبر به روایت جراید: در پی اطلاع از فعالیت مخفیانه افرادی در زمینه سرقت سوخت در یک باغ واقع در صفادشت از توابع شهرستان ملارد، بررسی دقیق موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی قرار گرفت. سردار محسن خانچرلی با بیان اینکه با تحقیقات مقدماتی پلیس، هیچ گونه شواهدی مبنی بر ورود سوخت به این باغ مشاهده نشد، بلکه بارگیری و انتقال مقادیر زیادی سوخت از این محل قابل تأمل بود، افزود: مأموران با هماهنگی قضائی و حضور کارشناسان شرکت نفت، در بازرسی از محل متوجه قاچاق سوختی که با سرقت عجیبی همراه بود، شدند. وی تصریح کرد: مأموران در بازرسی از این باغ، یک تونل ۱۵ متری را منتهی به لوله اصلی انتقال فرآورده های نفتی از پالایشگاه نفتی تهران - تبریز ، کشف کردند. متهمان با استفاده از شگردهای خاص و تخصصی در مسیر این خط لوله، اقدام به سرقت بیش از ۵۰ هزار لیتر فرآورده های نفتی ‌کردند . ارزش این مقدار نفت 5/1 میلیارد تومان ارزیابی شد.

 

ملاحظه فرمودید؟! رسیده کار به جایی که چه عرض کنم! در حقیقت این بزرگواران مثل دختر صفدر حسینی تنها اقدام به برداشتن سهم شان از سفره اقتصادی مملکت کردند و قصد داشتند علاوه بر رنگین کردن سفره شان، سطح کلاژن موجود در پوست شان را بالا ببرند که از شانس بدشان با ارزانی قیمت نفت مواجه شدند و در این سه ماه فقط 5/1 میلیارد تومان عایدشان شد. البته شاید برای ما بالا و پائین شدن قیمت نفت چندان فرقی نکند که اگر قیمت نفت هر بشکه  200 دلار شود یا 20 دلار باز هم قیمت پراید و سایر اجناس روند رو به رشد خود را کماکان طی خواهند کرد! ولی این عزیزانی که با هزار و یک گرفتاری نفت و سایر اقلام را قاچاق می کنند و نان را در نفت می زنند و سر سفره زن و بچه شان می برند چه گناهی کرده اند که باید این چنین به خاک سیاه بنشینند ؟! این قاچاق نفت هم برای خودش دنیایی دارد. یکی می شود مثل بابک زنجانی که در خودنویس یا بند ساعتش تمام تونل 15 متری و 40 تریلی نفتکش و باغ این بندگان خدا در صفا دشت را یکجا می خرید و بعد از این همه بخور بخور و گشت و گذار در کشورهای مختلف، روی چهارپایه منتظر است تا الیاف لطیف شاکی از کارگران کارخانه طناب سازی گردنش را ماساژ دهند؛ یکی هم مانند این بندگان خدا که هنوز فرصت نکرده بودند لباس های نفتی شان را عوض کنند و بعد از کرونا چهار تا سفر خارجی بروند، گرفتار قانون شدند! 


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.