حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » هفتمین خطبه تاریخ ساز و نماز جمعه تاریخی /قرارگاه مرکزی نماز جمعه علیه امپراطوری خبری صهیونیرم جهانی

هفتمین خطبه تاریخ ساز و نماز جمعه تاریخی /قرارگاه مرکزی نماز جمعه علیه امپراطوری خبری صهیونیرم جهانی

امام خامنه ای بعد از ۸سال حضور در قرارگاه مرکزی نماز جمعه ام القری جهان اسلام و آنهم در اولین سال از گام دوم انقلاب اسلامی ؛ نماز جمعه تاریخی و خطبه تاریخ ساز دیگری را خواندند و هفتمین نماز جمعه تاریخی را اقامه کردند.

 اهمیت این خطبه های فارسی و عربی و نماز جمعه تاریخی را می بایست با توجه به موقعیت زمانی و آتش سنگین ماشین جنگی امپراطور خبری صهیونیزم جهانی در این دو هفته اخیر از یک سو و از همه مهمتر معجزه خداوند متعال با حضور میلیونی مردمی از سوی دیگر در این آوردگاه آخرالزمانی مشخص می کند.

هفتمین خطبه تاریخ ساز و نماز جمعه تاریخی /قرارگاه مرکزی نماز جمعه علیه امپراطوری خبری صهیونیرم جهانی

 معظم له در این خصوص می فرمایند :" چه شد که پس از تلاش امپراتوری خبری صهیونیسم در چند روز قبل از این حادثه و بعد از این حادثه، امپراتوری خبری صهیونیسم در همه دنیا سعی کردند نام سردار بزرگوار عزیز ما را متهم کنند به تروریست! دستگاه های خبری صهیونیستی در همه دنیا تکرار کردند تروریست تروریست، خدای متعال صفحه را درست به عکس آنچه که آنها می خواستند ترتیب داد. نه فقط در اینجا در ایران، در کشورهای مختلف مردم به روح این شهید بزرگ درود فرستادند و پرچم صهیونیست و آمریکا را آتش زدند."

امپراطوری خبری صهیونیسم جهانی و دستگاه های آن که در این چند روز بعد از اعلان حضور امام خامنه ای در قرارگاه مرکزی نماز جمعه ، صف آرایی سنگینی نموده بودند ؛ امروز در برابر میلیون ها انسان در سراسر جهان و از طریق پخش زنده تلویزیونی به چالش ویرانگری کشیده شدند آنهم با:

1- نماز جمعه و خطبه های آن که نشان داد در این قرن ،هنوز از جایگاه ممتاز و دارای نفوذ لازم برخوردار است.

2- ثانیا آیات قرآن در سوره ابراهیم و خطاب به حضرت موسی که  «ایام الله را به یاد آنها بیاور» یا «به وسیله ایام الله خدا را، دین را، قیامت را به یاد آنها بیاور». این علاوه بر توجه دادن همگان به قرآن و نقش و جایگاه امروزی آن در معادلات جهانی ،خط بطلانی بر فلسفه حیاتی صاحبان امپراطوری خبری صهیونیسم کشید چراکه امام خامنه ای در این آوردگاه جهانی به دستور خدا به حضرت موسی (ع) استناد و آنگاه بر همان اساس، خود نیز بدان عمل و اعلام می کنند :" این دو هفته ای که بر ما گذشت دو هفته پرماجرا و استثنایی بود.یوم الله یعنی چه؟ یعنی آن روزی که دست قدرت خدا را انسان در حوادث مشاهده میکند آن روزی که دهها میلیون در ایران و صدها هزار در عراق و بعضی کشورهای دیگر به پاس خون فرمانده سپاه قدس به خیابانها آمدند و بزرگترین بدرقه جهان را شکل دادند این یکی از ایام الله است. آنچه اتفاق افتاد کار هیچ عامل جز دست قدرت خدا نمیتوانست باشد.آن روزی هم که موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه آمریکایی را در هم کوبید آن روز هم یکی از ایام الله است."

3- ثالثا شناساندن بعد اصلی این پدیده یعنی دست قدرت الهی برای یک پیروزی :" پس از چهل و یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی، این جمعیت بی‌نظیر را کدام دست قدرتی به میدان آورد؟ این اشک و عشق و شور را چه کسی پدید آورد؟ کدام عاملی میتوانست یک چنین معجزه‌ای را نشان بدهد جز دست قدرت الهی؟ آن کسانی که دست قدرت خدا را نمیتوانند در این حوادث ببینند و تحلیلهای مادی در این مسائل میکنند عقب میمانند. باید دست قدرت خدا را دید. بُعد وقتی خدای متعال یک چنین حرکتی را در ملت به وجود می آورد، انسان باید احساس کند که اراده الهی بر پیروزی این ملت است. این نشان‌دهنده این است که این ملت در این راه و در این خط حرکت کند و پیروز شود."

4- رابعا وجدان بیدار ملت تحت خط امامت امت بعنوان یکی از عوامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی _که در حدود ۷سال گذشته تحت بمباران رسانه ای شدید بوده است و در این معجزه الهی ظهور و بروز ویژه ای نموده است :" [این حرکت] نشان دهنده معنویات و باطن این ملت هم هست. این عشق و این وفا و این ایستادگی و این بیعت بزرگ با خط امام، مردم با این حضورشان در میدان با خط امام بیعت کردند. بیعتی با این عظمت، آن هم بعد از گذشت بیش از سی سال از رحلت امام بزرگوار، اینجور با امام مردم بیعت میکنند. اینجور امام زنده است."

 

و بدین ترتیب :" ما ملت ایران این دو روز - روز تشییع میلیونی شهدا و روز ضربه موشکی به پایگاه آمریکایی - را جزو ایام‌الله در مقابل چشم خودمان مشاهده کردیم." و از آنجا که با توجه به عوامل یاد شده :"  اینها روزهای نقطه عطف تاریخ‌اند، روزهای تاریخ سازند، روزهای عادی نیستند.[با وجود اینکه]این روزها تمام میشوند، لکن تاثیرات این روزها در زندگی ملتها باقی میمانند در روحیه ملتها در منش ملتها، در مسیر ملتها، آثاری که این روزها باقی میگذارند آثار ماندگار و بعضاً جاودانه است. " به همین دلیل :" یک عده‌ای سعی میکنند این یوم الله های حساس این روزها را به دست فراموشی بسپارند"

ازینرو نقش و مسولیت ستادهای گرامیداشت مردمی سیدالشهدای مقاومت در استانها در ایام پیش رو تا چهلم این شهدای جبهه مقاومت بسیار خطیر است .ضمن اینکه با ثبت تاریخی ایام الله های یاد شده _ از ۱۳دی ماه بعنوان روز جهانی مقاومت تا ۲۰دی _ بعنوان هفته ایام الله مقاومت در سالهای آتی می بایست به این ایام اهتمام ویژه ای داشت .ان شاءالله


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.