حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » لزوم احترام به یادمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی

در پروتکل استقبال از مهمانان خارجی لحاظ شود؛

لزوم احترام به یادمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی

لزوم احترام به یادمان سپهبد شهید قاسم سلیمانی

شهیدان راه خدا و دفاع مقدس محترم هستند ؛همون هایی که با دست خالی با عراق جنگیدند.

 مردم ایران نیز فرماندهان و سربازان نظامی و رزمندگان اسلام را دوست دارند و به مقام شامخ آنان احترام می گذارند.

مردم درتاریخ کشور قهرمانان زیادی را می شناسند که همواره این قهرمانان درجبهه حق بر علیه باطل در نبرد بودند. بواقع چه قهرمانان تاریخ و چه قهرمانان جهاد و عرصه دفاع مقدس، الگوی مردانگی را به اشتراک گذاشته اند.

قهرمانان افرادی شناخته شده و دوست‌داشتنی با خصایص انسانی و انسان دوستانه هستند.

قهرمان شدن و ماندن این است که همیشه ازدریچه نگاه الهی به دنیا نگاه کنی همراه با مردم بودن ، شجاعت، ایمان و تقوی از دیگر خصلت های آنهاست.

 درهمه کشورها به قهرمان ملی احترام می گذارند در اکثر ملت های جهان احترام به قهرمان ملی مرسوم است. این کشورها درمیدان های اصلی خود بنای یادبودی از قهرمانان خود دارند و هر مهمان خارجی که به این کشور وارد می شود؛ به این قهرمانان باید ادای احترام کند.

با وجود این، جای خالی این یادمان ها و بهره گیری در مراسم های رسمی استقبال از مهمانان خارجی در کشور ما خالی و به طور ملموس احساس میشود.

 یادمان سپهبد شهید سلیمانی

همانگونه که همیشه از داشته‌های با ارزش به خوبی نگهداری و حفاظت می‌کنیم باید از شهید قهرمانانمان که بهترین ارزش و داشته این ملت است نیز به خوبی محافظت کنیم . بیشترین اسامی مراکز و خیابان ها و مدارس و.... را از بین نام های این قهرمانان بویژه سردار دلها نام گذاری کنیم. به حمدا... این اتفاق در کشور ما افتاده است.امروز سردار سلیمانی تبدیل به یک چهره بین‌المللی و یک قهرمان کشور شده است واین شهید والا مقام برای ایرانیان یک پشتوانه معنوی همیشگی و الهام بخش خواهد بود.بنابراین چه زیباست که در مراکز استان ها بنای یادبودی برایش بسازیم و رشادتهای آن سردار دلها را به دیگران و نسل های آینده انتقال دهیم.

سردار یک چهره بین الملی است که اکثر مردم جهان به خوبی از سپهبد سلیمانی با قهرمانی یاد می کنند. برای این منظور می توان در پایتخت بنای یادبود قهرمان ملی سپهبد قاسم سلیمانی را در نزدیکی محل ملاقات رسمی سران کشورهای خارجی بسازیم و وزارت امور خارجه نیز در پروتکلهای خود لزوم احترام به یادبود  سید الشهدای مقاومت را اضافه کند تا ضمن ادای احترام به مقام شامخ آن شهید والا مقام، یاد و نام سپهبد قاسم سلیمانی در اذهان سران و ملتها برای همیشه باقی بماند و خاری باشد در چشم امریکا و صهیونیسم جنایتکار.


به کانال خبری« کاوش نیوز»در تلگرام بپیوندید

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.