حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » سرّ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و تحرکات آمریکا و ایادی آن / سناریوهای توطئه علیه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی / رسالت عظیم سپاه برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

سرّ ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و تحرکات آمریکا و ایادی آن / سناریوهای توطئه علیه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی / رسالت عظیم سپاه برای ۴۰ سالگی انقلاب اسلامیوقتی انقلاب اسلامی پیروز شد دشمنان قسم خورده نظام یک کنتور نصب کردند و با هر اتفاقی که در بیرون و درون انقلاب می افتاد، می گفتند انقلاب 6 ماه دیگر، یک سال دیگر یا دو سال دیگر سقوط می کند! اما ماه ها و سال ها گذشت و این آرزوی ضد انقلاب برآورده نشد. جان بولتون در نشست اخیر ضد انقلاب و منافقین در پاریس گفته است: «نباید بگذاریم رژیم ایران چهل سالگی خود را ببیند.» این گفته بیشتر به یک جوک بی مزه سیاسی شبیه است، چرا که نشان می دهد هر کاری در این چهل سال خواستند، انجام دادند و نتیجه ای هم نگرفتند. حالا در این یک سال باقی مانده چه غلطی می خواهند جز برگزاری یک میتینگ رسوا انجام دهند؟ معلوم نیست.

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز ؛ با توجه به نزدیک شدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، دکتر حسن بیارجمندی در نامه ای خطاب به سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نکات مهمی را مطرح کرد .

متن نامه مذکور بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم وَآخَرينَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ يَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَيءٍ في سَبيلِ اللَّهِ يُوَفَّ إِلَيكُم وَأَنتُم لا تُظلَمون َ﴿ سوره مبارکه الأنفال آیه ۶۰﴾

هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با آنها [= دشمنان‌] ، آماده سازید! و (همچنین) اسبهای ورزیده (برای میدان نبرد)، تا به وسیله آن، دشمن خدا و دشمن خویش را بترسانید! و (همچنین) گروه دیگری غیر از اینها را، که شما نمی‌شناسید و خدا آنها را می‌شناسد! و هر چه در راه خدا (و تقویت بنیه دفاعی اسلام) انفاق کنید، بطور کامل به شما بازگردانده می‌شود، و به شما ستم نخواهد شد!

 

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

فرمانده محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات الهی

 همچنانکه مستحضرید اوایل تیرماه سال جاری بعد از آنکه گروهی متشکل از نمایندگان پارلمان اروپا موسوم به « دوستان ایران آزاد » و نزدیک به سازمان منافقین ، بیانیه ای با امضای ۲۶۵ نفر را منتشر کردند - که در آن ایران به نقض حقوق بشر ! محکوم و خواهان تحریم سپاه پاسداران شده بودند – و همزمان با سفر دکتر محمد جواد ظریف به فرانسه ؛ گردهمایی سالانه سازمان منافقین تحت عنوان « ... تغییر در دسترس است » در ۱۰ تیرماه ( شنبه اول ژوئیه ۲۰۱۷ ) در ویلپنت پاریس و با حضور حامیان اپوزیسیون ایران و چند ده تن از مقامات سیاسی-امنیتی و هیئت‌های نمایندگی از بعض کشورهای متخاصم برگزار شد .

این گردهمایی سالانه بطور خاص به اذعان سرکرده منافقین تحت تأثیر سه رویداد قرار داشته و برگزار گردید :

اولا : انتقال اعضای منافقین از عراق به آلبانی و دیگر کشورها

ثانیا : شکست سیاست آمریکا و اروپا در قبال جمهوری اسلامی

ثالثا : فضای دوازدهین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران و پس از آن

در ارتباط با رویداد اخیر – که عمده طمع دشمنان انقلاب اسلامی با میدان داری سازمان منافقین را فراهم نموده بود - فعال کردن دو قطبی و گسل های ضد امنیتی ملی سال ۵۹ و ۶۰ در جریان انتخابات ریاست جمهوری و میدان دادن به حامیان سیاسی- انتخاباتی آنان بود ؛ تا جایی که امام خامنه ای به افراد و جریاناتی خاص تذکر جدی بصورت علنی دادند .

  سخنان و نقشه قابل تامل جان بولتون برای 40 سالگی انقلاب اسلامی

خط اصلی حاکم بر سخنان مهمانان این همایش ضد انقلاب ، براندازی نظام جمهوری اسلامی و درخواست انحصاری سرکرده منافقین مبنی بر به رسمیت شناختن براندازی نظام از درون توسط دیگر کشورها - که در ایام فتنه اخیر دقیقا همین خط را بعضی کشورها و نهادهای بین المللی و نیز بعضی افراد و جریان های داخلی در به رسمیت شناختن حق اعتراض آشوبگران اعمال نمودند ! - است .

اما مهمترین سخنان را  جان رابرت بولتون سفیر اسبق ایالات متحده آمریکا در دولت جرج دابلیو بوش و عضو پیوسته ارشد در مؤسسه آمریکن اینترپرایز ( که در کارنامه این موسسه پروژه های تغییر « ایران ناشناخته ، مورد دیگری برای فدرالیسم » و « انقلاب رنگی در ایران » دارد ) بیان نمود؛ که هم بعنوان تیتر خبری امپراطوری رسانه های آمریکایی- صهیونیستی از این همایش و هم بعنوان راهبرد اصلی علیه انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن از مقطع یاد شده تا اواخر سال ۲۰۱۸ و مصادف با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ( ۱۱ فوریه  ۲۰۱۹ ) در دستور عملیاتی گسترده ای قرار گرفته است و عمده تحرکات دشمنان و ایادی داخلی آنان در چارچوب همین راهبرد قابل تحلیل است .

این عضو برجسته مؤسسه آمریکن اینترپرایز در سخنان خود بیان داشته است که : « نتیجه بازنگری دولت ترامپ در سیاست آمریکا در قبال ایران باید این باشد که انقلاب اسلامی آیت الله خمینی تا دو سال آینده دوام نیاورده و جشن چهلمین سالگردش را نبیند. »

بولتون می افزاید: « سیاست قطعی و اعلامی ایالات متحده آمریکا پس از این باید سرنگونی حکومت ایران و تغییر رژیم در این کشور باشد. » و در انتهای سخنان خود تاکید می کند که: « رفتار و اهداف حکومت ایران به هیچ وجه تغییر نخواهد کرد و به هین خاطر تنها راه حل موجود تغییر خود رژیم است... امیدواریم در سال ۲۰۱۹ چنین اتفاقی را در تهران جشن بگیریم ! » .

 سناریوهای مرتبط با 40 سالگی انقلاب اسلامی و ایمیل های خاص

اشاره به این مقطع و دوره زمانی خاص از چند منظر خارجی و داخلی قابل توجه است :

الف) سناریوی خارجی تکراری جریان اونجلیست های آمریکایی نزدیک به محافل صهیونیستی برای اعلام پایان عمر جهان در سال ۲۰۱۸ با فرمول ۲۰۰۰- ۲۰۰۶ (6) ، ۲۰۰۶-۲۰۱۲ (6) و ۲۰۱۲- ۲۰۱۸ (6) با تمامی اهداف احتمالی پیش گفته از جمله سناریوی آغاز یک بحران اقتصادی و هرج و مرج های اجتماعی و یا یک جنگ جهانی و حتی یک تغییر  تاثیر گذار بر نظم مادی و معنوی جهان .

ب) سناریوی داخلی ظهور حضرت ولی عصر (عج) با فرا رسیدن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در ایران که بعضی جریانات در ایران به این مقطع و دوره زمانی از ابتدای پیروزی انقلاب توجه داشته و در سالهای اخیر با پرداختن بدان و تولید آثار مختلف برای آن پررنگتر شده است و با یک جستجوی ساده اینترنتی می توان بدان ها دست یافت : « تا چهل سال ای برادر من ، دوره شهریار می بینم»

ج)سناریوی خارجی و داخلی (جریان نفوذ) برای دامن زدن به یک بحران اقتصادی و هرج و مرج اجتماعی داخلی در ایران و تغییر تاثیر گذار درونی که بر نظم مادی ( خاورمیانه بزرگ ! ) و معنوی جهان ( انزوای اسلام ناب محمدی ) منتهی می شود.

بطور خاص سناریوی یاد شده وابسته به این است که  « انقلاب اسلامی آیت الله خمینی تا دو سال آینده دوام نیاورده و جشن ۴۰مین سالگردش را نبیند. » این موضوع تا حدودی با محتوای یک سری ایمیل های خاص با منشا داخلی که در بعضی محافل از آنها سخن گفته شده است ، تطبیق دارد . اما چرا ۴۰ !!؟

  اهمیت اِعداد در حیات مادی و معنوی و سرّ عدد ۴۰

عدد و اِعداد در حیات  مادی و معنوی ما دارای بار معنایی و ارزشی فراوانی هستند. اَعداد برگزیده ای چون ۵ ، ۷ ، ۱۲ ، ۱۴ و ۴۰ که از بین آنها عدد ۴۰ بلحاظ پیشینه تاریخی و مذهبی دارای جایگاه ویژه و بلند است .

نقل است که تخمیر طینت حضرت آدم  و حوا در ۴۰ روز کامل شد ؛ حضرت موسی ۴۰ روز در کوه معتکف بود تا الواح ۷ گانه را دریافت کرد ؛ حضرت رسول اکرم(ص) در سن ۴۰ سالگی به رسالت مبعوث شدند ؛ اینکه عقل آدمی در ۴۰ سالگی به بالاترین کمال خود در حد استعداد هر فرد می رسد ؛ عارفان و سالکان طریق حق و رفع حُجب را ۴۰ روزه ادا می کنند . سید مهدى بحرالعلوم در زمینه جایگاه عدد ۴۰ فرموده است : عدد چهل سمبل آغازین تکامل ، مظهر کمال ، جلوه پختگی ، اعلام پشت سر گذاشتن مرحله خامی ، نخستین مرحله هوشیاری ... می باشد . مصادیقی بسیاری می توان در تایید جایگاه و ویژگی عدد ۴۰ بیان نمود که بیش از آنکه مبین فلسفه و حکمت آن باشد بر نامکشوف بودن این سّر ۴۰ است . این عدد در ارتباط با انقلاب اسلامی نیز دارای بار معنایی و ارزشی خاصی است .

راز عدد ۴۰ و انقلاب اسلامی ایران

حضرت آیت الله العظمی روح‌الله موسوی‌ الخمینی (۱۲۸۱ ش) معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی در سال ۱۳۲۰ یعنی آغاز ۴۰ سالگی ایشان - که مصادف با بروز جنگ جهانی دوم و اشغال ایران و نیز خروج رضاخان از ایران و آغاز سلطنت محمدرضا است - بعنوان یک عالم کامل و جامع الشرایط با پشتوانه دانش و بینش سیاسی ( در این دوره زمانی کمتر عالمی دارای چنین ویژگی است ) و اشراف به سرگذشت مردم ایران در دوران ۲۰ ساله رضاخانی و اطلاع از  اوضاع جهان مطرح می گردد.

 بیانیه ۱۱ جمادی‌الثانی ۱۳۶۳ ه.ق / ۱۳۲۳ ه.ش از مهمترین اسناد مکتوبی است که بر اساس آن می توان نگاه و اندیشه حضرت امام در همان مقاطع ۴۰ سالگی و پس از آن و همچنین افق چشم انداز آن را ارزیابی و تحلیل کرد : « امروز ، روزی است که نسیم روحانی وزیدن گرفته و برای قیام اصلاحی بهترین روز است ، اگر مجال را از دست بدهید و قیام برای خدا نکنید و مراسم دینی را عودت ندهید ، فرداست که مشتی هرزه‌گرد و شهوتران بر شما چیره و تمام آیین و شرف شما را دستخوش اغراض باطله خود کنند. »

هر چند در این مقطع و علیرغم اهتمام ویژه و تلاش های فراوان حضرت امام « قیام اصلاحی » شکل نگرفت اما خود زمینه ای برای معرفی حضرت روح الله به نخبگان حوزه های علمیه و بعضی دانشگاهیان متعهد و مردم مسلمان ایران گردید تا ذخیره الهی برای « سال عام الحزن ایران » ؛ سرآغاز کتاب جدیدی از اسلام ناب محمدی(ص) و ملت تمدن ساز ایران اسلامی باشد .

سال ۴۰ شمسی و بروز خلأ رهبری دینی و سیاسی و آغاز رهبری امام روح الله

اولین روزهای بهار و آغاز سال ۴۰ شمسی مصادف است با رحلت آیت‌الله العظمی بروجردی مرجعیت دینی شیعیان جهان  و آخرین روزهای زمستان سال ۴۰ نیز مصادف با رحلت آیت‌الله کاشانی مبارز سیاسی با استبداد داخلی و استکبار خارجی که ایران و جهان تشیع را با خلا رهبری دینی و سیاسی مواجه می نماید و به تعبیری عملا موانع موجود بر سر راه استبداد داخلی و استکبار خارجی برداشته می شود و راه را برای پیاده کردن نسخه « انقلاب سفید آمریکایی » توسط عوامل دست نشانده و نفوذی سفارت خانه های انگلیس و آمریکا باز می کند .

اما در این شرایط سرنوشت ساز تاریخی است که « ذخیره الهی » اسلام ناب محمدی(ص) که در کسوت یک رهبر جامع الشرایط دینی و سیاسی – که تاریخ ما جز ائمه معصومین(ع) به خود ندیده است - ظهور و رهبری نهضت عظیم اسلامی را بر عهده می گیرد و یکی از شاگردان برجسته آیت الله العظمی شهید سید محمد باقر صدر از ایشان نقل نمودند : « خداوند خواسته ی تمام انبیا و صالحین را به دست این مرد یعنی امام خمینی محقق ساخت»

 آشوبهای اخیر اولین نشانه از " ابر پروژه تغییر از درون "

با عنایت به مستندات صدرالاشاره و تبیین اهمیت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ؛ اکنون و در آستانه 39 اُمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی - که از قضا با مهمترین و اصلی ترین موج سوم برنامه ریزی ده ساله دشمنان مواجه شده است – اولین نشانه های پروژه مؤسسه آمریکن اینترپرایز بعد از گذشت حدود ۷ ماه از آن ، از ۷ دی ماه تا حدود ۱۴ دی ماه در برابر چشمان حیرت زده داخلی و خارجی پرده گشود .

در این مرقومه بنا ندارم به ابعاد پیدا و پنهان این پروژه - که میثاق پارسا استاد جامعه شناس آمریکایی در گفتگوی مکتوب با روزنامه اعتماد در شماره ۳۹۰۰ مورخه96/6/16 (صفحه ۸) بصورت خزنده ابعادی از آن را مخابره نموده است – بپردازم .

 " ابر پروژه تغییر " بدنبال نابودی دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب و ناامید کردن مردم

هر چند در همین چارچوب و بر اساس اطلاعات آشکار موجود راهبری این « ابر پروژه تغییر » از طریق ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی برخاسته از انقلاب اسلامی و بطور خاص سانسور ، تخریب ، تعطیلی و در یک کلام صفر کردن تمام دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته در اذهان عموم مردم و ناامید کردن آنان در داخل و توسط جریان نفوذ بصورت جدی در دستور عملیات ویژه است .

 در این خرمشهری که از نظام جمهوری اسلامی تصویر شده و می شود ؛ این جهان آراهای امروز هستند که می بایست در خط مقدم بزرگترین عملیات سرنوشت ساز در راستای رسالت قانونی خود بر اساس اصل یکصد و پنجاهم : « سپاه‏ پاسداران‏ انقلاب‏ اسلامی‏ ... برای‏ ادامه‏ نقش‏ خود در نگهبانی‏ از انقلاب‏ و دستاوردهای‏ آن‏ پابرجا می‏ ماند » قرار بگیرند و ایفای نقش شایسته ای نمایند .

 پیشنهادات ویژه برای توجه شایسته به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

لذا نظر به اهمیت فوق العاده توجه جدی به ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و دستاوردهای گوناگون و پر افتخار آن ، لازم و ضروری است بطور خاص در یکسال آینده این امور مورد اهتمام ویژه قرار گیرد :

۱- برنامه سالانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۹۷ با تکیه بر منویات امام خامنه ای در دیدار فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ ۱۳۹۵/۰۶/۲۸ تحت راهبرد ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و دستاوردهای داخلی و خارجی آن تدوین شود و در ابتدا نسبت تشکیل « قرارگاه انقلاب اسلامی » در فرماندهی کل سپاه ، سازمان بسیج مستضعفین ، سپاه های استانی و شهرستانی و سایر رده های مرتبط اقدام شود .

۲- بسیج تمام نیروهای مردمی و انقلابی اعم از اقشار مختلف بسیج ، پیشکسوتان و امیدهای انقلاب اسلامی بطور خاص در قالب همایش های استانی در دهه فجر سال جاری و اعلام رسمی برنامه های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و ضرورت یکسال کار جهادی مضاعف تمام نیروها برای برگزاری جشن شکوهمند جهانی انقلاب اسلامی در دهه فجر سال ۱۳۹۷ .

۳-سال آینده شمسی با تدبیر امام خامنه ای با هر نامی که ایشان به صلاح ملی دانستند ، نامگذاری خواهد شد و می بایست به موازات آن این برنامه کاری « انقلاب اسلامی و ۴۰ سال دستاوردهای آن » در دستور کار قرارگاه های انقلاب اسلامی در سراسر کشور قرار بگیرد .

۴- در سال آینده تمام برنامه های فرهنگی و یادواره ها و.... که با مشارکت های مردمی برگزار می گردد این رویکرد مورد اهتمام جدی در محتوی و شکل برگزاری آنها باشد .

۵-همه مجموعه های پژوهشی و رسانه ای انقلابی با بهره گیری از تمام ظرفیت های اقشار مختلف مردم و بسیج در انجام پژوهش و تولید محتواهای فاخر از دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و انتقال آن به عموم جامعه اقدام کنند .

۶-نمایندگی های فرهنگی و رسانه ای در خارج از کشور ضمن هدایت برنامه ها بر اساس رویکرد یاد شده ؛ در شناساندن انقلاب اسلامی و دستاوردهای ۴۰ ساله آن به نخبگان کشورهای خارجی اهتمام جدی داشته باشند.

 امید است که تحت هدایت حضرت ولی عصر (عج) و منویات امام خامنه ای و حضور تمام نیروهای انقلاب اسلامی ، دهه فجر ۹۶ تا دهه فجر ۹۷ سال تلألؤ و تشعشع بیش از پیش انقلاب اسلامی و دستاوردهای ۴۰ ساله آن در جهان باشد . انشاء الله

                                                                                                و الْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِينَ

                                                                                         دکتر حسن بیارجمندی

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.