حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » علیرضا اسدی جای خود را به محمد رضا ساکت داد

یک روز پس از درگیری لفظی با کی روش ؛

علیرضا اسدی جای خود را به محمد رضا ساکت داد

 

با حکم رئیس فدراسیون فوتبال محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیری انتخاب شد تا علیرضا اسدی یک روز پس از درگیری لفظی با کی روش، حکم برکناری خود را دریافت کند.

 

 

...

علیرضا اسدی جای خود را به محمد رضا ساکت داد

 

سرویس ورزشی کاوش نیوز:  پس از بالا گرفتن اختلافات میان سرمربی تیم ملی و دبیر فدراسیون فوتبال، صبح روز گذشته مهدی تاج حکم به برکناری علیرضا اسدی داد تا محمدرضا ساکت به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون انتخاب شود.
در بخشی از حکم رئیس فدراسیون آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی و با استناد به ماده 38 فدراسیون و به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست دبیرکلی فدراسیون منصوب می‌شوید. امید است در راستای مسئولیت جنابعالی، شاهد ارتقاء بیش از پیش فدراسیون باشیم.» با برکناری اسدی، وی از این پست به عنوان مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال انجام وظیفه خواهد کرد.
پیش از این محمدرضا ساکت با حکم رئیس فدارسیون فوتبال به عنوان رئیس سازمان تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال برگزیده شده بود .
ساکت چندی بعد و در حکمی عضو چندین کمیته و سازمان هم شد. او در حال حاضر علاوه بر دبیرکلی فدراسیون و ریاست سازمان تیم‌های ملی،  عضو کمیته فنی و توسعه، عضو کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و عضو سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال هم است.

تاج:تغییر دبیر کل به نفع فوتبال است
مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال روز گذشته در مراسم تجلیل از داوران فوتبال کشور در خصوص تغییرات در سمت دبیری فدراسیون گفت: ما یک استراتژی در فدراسیون فوتبال داریم. تغییرات براساس این استراتژی است و عجله‌ای نداریم برای این کار. هر جایی لازم باشد به موقع آن را انجام می‌دهیم. تغییرات دبیرکلی فدراسیون فوتبال یک سیاست بود و به خاطر فوتبال انجام شد. در انتخابات هم قول داده بودیم. فضا به گونه‌ای پیش می‌رود که از حضور همه اعضا استفاده کنیم. دبیرکل فدراسیون مسئول بخش اجرایی است و این حق رئیس فدراسیون فوتبال است که این تغییرات را بدهد. حتما هر رئیس فدراسیونی در هر جایی لازم باشد نظر خود را براساس قانون اعمال می‌کند. این تغییر به خاطر دو، سه روز گذشته نیست. با هر دو طرفی که سمت گرفتند صحبت شد. من یادم نمی‌رود که اگر به نظر برخی سایت‌های منتقد احترام می‌گذاشتم باید کی‌روش را برکنار می‌کردم. تصمیم ما منطقی بود. تصمیم در فدراسیون گرفته می‌شود و به نفع فوتبال هم است.
رییس فدارسیون فوتبال درباره علیرضا اسدی گفت: او زحمات زیادی کشید. او کارهایی را برای جامعه داوری انجام داد. آقای کفاشیان شاهد است که از هفته‌های قبل درباره این موضوع صحبت کردیم. او مشاور فدراسیون فوتبال است و در روزهای آینده به دادگاه  CAS می‌رود تا موضوع عربستان را حل کند. من شک ندارم در این دادگاه پیروز می‌شویم. این را جدی می‌گویم. با مقدماتی که فراهم کردیم در موضوع عربستان پیروز می‌شویم. این دادگاه با حضور نمایندگان AFC، ایران، عربستان و دادگاه CAS برگزار می‌شود و ثابت می‌کنیم ایران امن است و هزینه تمام بازی‌هایی که در کشور سوم انجام شده را می‌گیریم و چون AFC رای به این حکم داده غرامت را می‌دهد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.