حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » آیا باغی بر انقلاب از فتنه سال 88 اظهار ندامت خواهد کرد

آیا باغی بر انقلاب از فتنه سال 88 اظهار ندامت خواهد کرد

 

 کاوش نیوز : به گزارش جهان نيوز، سیدمحمد خاتمی و برخی از چهره های شاخص اصلاحات طی چند روز اخیر به یک جمع بندی رسیدند که نامه‌ای خطاب به مقام معظم رهبری بنویسند و بابت نقش خود در این غائله عذرخواهی کنند!

درباره محتوای این نامه نیز به تفاهماتی رسیده اند که نامه با چه لحن و با چه نوع ادبیات و پیام های نوشته شود.

قرار شده که در این نامه بگویند با همه شرایطی که درباره جناح های سیاسی در کشور گفته می شود، وضعیت کشور و جهان و بین الملل طوری است که باید همه دست به دست هم بدهیم و برای اداره امور همکاری و همیاری کنیم.

طراح اصلی این پروژه خود رئیس دولت اصلاحات بوده و قرار است ذیل این نامه در کنار نام او ، اسامی چند نفر دیگر از سران اصلاحطلب نظیر موسوی خوئینی ها هم  آورده شود.

گفته شده این نامه باید جمعی باشد و فردی نباشد و آن را علنی منتشر کنند و به نوعی از مقام  معظم رهبری درخواست داشته باشند که به آنها اجازه ورود به برخی حوزه های دیگر سیاسی و اجرایی را نیز بدهند.

این نامه در جریان اصلاحات و به خصوص چهره های افراطی تر این جریان که سابقه محکومیت در فتنه 88 را نیز دارند نظیر تاجزاده مخالفانی  دارد و آنها نوشتن این نامه را سبب ایجاد تبعاتی برای خود می دانند.

در باره این مخالفت ها نیز رئیس دولت اصلاحات گفته است که باید با گفتگو مخالفین را مجاب کرد و همچنین باید برای نوشتن این نامه در جریان اصلاحات اجماع ایجاد شود و خود نامه سبب تفرقه نشود.

خاتمی پیش از این در محافل خصوصی ضمن انتقاد به عملکرد  میرحسین موسوی چندین بار به صراحت اعلام کرده بود که تقلبی در انتخابات صورت نگرفته اما هیچ گاه حاضر نشده بود این موضع خود را بصورت علنی بیان کند.

...

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.