حدیث روز :
امام حسین (ع) می فرماید : هيچ كس روز قيامت در امان نيست ، مگر آن كه در دنيا خدا ترس باشد.


» » گزافه نیست که بگوییم حوزه رسانه نیاز به انقلاب دارد

گزافه نیست که بگوییم حوزه رسانه نیاز به انقلاب داردمسئول بسیج رسانه گفت: متاسفانه در حوزه رسانه به آن جایگاهی که نیاز است دست پیدا کنیم نرسیده‎ایم و اگر بگوییم که نیاز به انقلابی در این مسیر داریم گزافه نیست.

...
گزافه نیست که بگوییم حوزه رسانه نیاز به انقلاب دارد

به گزارش کاوش نیوز ، مسعود بصیری در اختتامیه جشنواره رسانه‎ای ابوذر اظهار داشت: سابقه درخشانی که سردار غیب‎پرور به خصوص در حوزه رسانه دارد، امیدواری‎های ما را در حوزه رسانه با توجه به دغدغه های سردار زیاد کرده است.
وی تصریح کرد: متاسفانه در حوزه رسانه به آن جایگاهی که نیاز است دست پیدا کنیم نرسیده‎ایم و اگر بگوییم که نیاز به انقلابی در این مسیر داریم گزافه نیست.
مسئول بسیج رسانه ابراز داشت: درگیری‎های خونی، فردی و گروهی در بین رسانه‎های ما زیاد است و این یکی از آفت‎های جدی ما بشمار می‎رود و یکی از فرصت‎ای ما در حوزه رسانه حضور نیروهای انقلابی فعال و کوشا مانند دوران دفاع مقدس است که می‎توان از این ظرفیت بهره‎جست.
بصیری با بیان اینکه 9 هزار نفر از اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه هستند، گفت: امروز بسیج رسانه نسبت به 5 سال گذشته بسیار متفاوت است و اگر سال 60 بسیج رسانه راه افتاده بود خیلی جلوتر بودیم
وی بیان داشت: ای کاش بسیج رسانه نخستین قشری بود که در کشور در دهه 60 راه می‎افتاد چرا که ما راهی جز پدافند در برابر جنگ نرم نداریم و بهترین ابزار در این مسیر رسانه است.
انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.