حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » بعضی از نخبگان با تکیه بر توهمات بی بصیرتند/ دولت، مجلس بویژه وزارت خارجه جواب این بد مستی اروپایی ها را بدهد

افتتاح سفارت اتحادیه اروپاه، یک باجگیری دیگر، ایران بهشت جاسوسان غربی

بعضی از نخبگان با تکیه بر توهمات بی بصیرتند/ دولت، مجلس بویژه وزارت خارجه جواب این بد مستی اروپایی ها را بدهد

 

امروز ها خبر می رسد ، محمد‌جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام می کند: گفت‌وگوها برای بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران در حال انجام است و آماده‌سازی اقدامات لازم اداری برای باز شدن دفتر اتحادیه اروپا در ایران از موضوعات مطرح شده با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود.

...

 

امروز ها خبر می رسد ، محمد‌جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام می کند: گفت‌وگوها برای بازگشایی دفتر اتحادیه اروپا در ایران در حال انجام است و آماده‌سازی اقدامات لازم اداری برای باز شدن دفتر اتحادیه اروپا در ایران از موضوعات مطرح شده با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بود.

به گزارش کاوش نیوز،،حجت الاسلام سید مصطفی محمدی استاد حوزه می گوید: در زمان معاویه هم امام (ع) در جنگ صفین در مقابل معاویه قرار گرفت.معاویه جرئت جنگ با علی (ع) را نداشت. این جنگ سرانجام با حیله عمر عاص به حکمیت کشیده شد.اولین حیله عمر عاص قرآن را به نیزه ها زده بود. منافقینی در سپاه علی(ع)با طرفند های زیادی لشگر را به این باور رساندند. که نباید با مسلمانان  که قرآن بر سر نیزه دارند جنگ کرد و کار را به حکمیت بسپارید .این منافیقین تاکید کردند که  ما باید تعامل داشته باشیم و کار را با مذاکره پیش ببریم.آخرش هم ابو موسی اشعری را  به نمایندگی فرستادند در صورتیکه امام هرگز به این امر رضایت نداشتند. معاویه عمر عاص را فرستاد علی (ع) فرمودند: "من به مذاکره خوش بین نیستم شما به هدف نمی رسید.ابوموسی اشعری براحتی شکست خورد.معاویه جنگ باخته را برد. "

بعضی از نخبگان با تکیه بر توهمات بی بصیرتند

محمدی با اشاره به مکر دشمنان تاکید می کند: باید مواظب نقشه  دشمن بود.مقام معظم رهبری در دیدار با مردم  می فرمایند:"امروز دشمن بیکار نمی نشیند.نقشه می کشد.مهم این است که نقشه دشمن را درست بشناسیم.اگر در مقابل نقش های دشمن بایستیم می توانیم کشور را به برکت اسلام به اوج برسانیم. برای رسیدن به این اوج و شکوه ما به چند چیز نیازمندیم اول بصیرت سیاسی" حجت السلام  محمدی معتقد است  وقتی بصیرت بود. محیط اطراف ما دور ونزدیک شناخته می شود.در این زمان محذوب جاذبه های دروغین غرب نمی شویم . بی بصیرتی است که عده ای مجذوب آمریکا شده اند .آمریکایی که رئیس جمهور جدیدش می گوید پول هایی که آمریکا صرف جنگ و بشریت کرده است .اگر در داخل آمریکا خرج می شد می توانستیم دوبا ره آمریکا را بسازیم .حالا عده ای مجذوب آمریکا هستند.وی اشاره می کند: رهبر معظم انقلاب می فرمایند:" مردم ما خوشبختانه بصیرت سیاسی را دارند . امابعضی از نخبگان با تکیه بر توهمات این بصیرت را ندارند "

افتتاح سفارت اتحادیه اروپاه یک باجگیری دیگر

به نظر این استاد حوزه،  این از عدم بصیرت است که برخی بدنبال دقتر اتحادیه اروپاه درتهران هستند. که رسانه های حامی دولت و روزنامه های زنجیره ای بعد از امضای برجام با ذوق زدگی افتتاح سفارت اتحادیه اروپاه را اعلام کردند. این روزها هم با تشویق دولت برای افتتاح این دفترسروصدا کردند. این یک برجام دیگر و یک باجگیری دیگر است.وقتی کشور های اروپایی درایران سفارت دارند.ما با تمام آنها ارتباط داریم سفارت خانه های آنها فعال است . چرا؟؟ باید یک لانه جاسوسی و یک لانه فساد برای غربی ها درست کنیم تا چند کشور مثل فرانسه ،آلمان، انگلیس بر همه کشور های اروپایی تسط دارند تصمیم گیر باشند و بر سایر کشور های اروپایی فشار وارد کنند.

تصویب شرایط شرم آور در پارلمان اروپاه /مردم ایران  اجازه افتتاح لانه جاسوسی درایران را نخواهند داد

وی در بخش دیگر از سخنانش می افزاید: در پارلمان اروپا برا ی عادی سازی روابط با ایران،  شرایط شرم آوری تصویب کرده اند.که بوی کاپیتولاسیون از آن می رسد.اول قبول اجرای  FATFبا نفت و گاز ایران ، دوم محدود کردن فعالیت موشکی،  عدم حمایت از محور مقاومت منطقه و حزب الله  ، کمک به حل بحران سوریه براساس خواست غرب و آمریکا ، سوم عدم برخور با افراد دوتابعیتی،   آزادی زندانیان سیاسی،  اجرا ی مکانیزم های حقوق بشر، حتی حقوق هم جنس بازان،  چهارم انجام اصلاحات قضایی، عدم اعدام قاچاق چیان مواد مخدر و حذف قصاص در ایران، وی در ادامه اضافه می کند: آیا با این شرایط  دفتر اتحادیه  اروپا، این عمل  مداخله در امور ایران و نقض استقلال سیاسی ایران نیست؟؟؟ بدانید مردم ایران  اجازه افتتاح لانه جاسوسی درایران را نخواهند داد.

 

 

 دولت، مجلس بویژه وزارت خارجه  جواب این بد مستی اروپایی ها را بدهد/ ایران بهشت جاسوسان غربی

به اعتقاد حجت الاسلام  محمدی باید دولت و مجلس بویژه وزارت خارجه با قاطعیت جواب این بد مستی اروپایی ها را بدهد تا بیش از این در کشور نفوذ نکنند.متاسفانه ایران بهشت جاسوسان غربی شده است. وقتی گرفتار می شوند التماس می کنند وقتی آزاد می شوند می روند آن طرف علیه ایران شکایت می کنند.و ادعای خسارت مالی دارند . این جاسوسان را دولت وقوه قضاییه با قاطعیت مجلس اعدام انقلابی  کنند.تادیگر غرب طمع مداخله درایران را نداشته باشد. محمدی در ادامه به ویژگی دوم از بیانات رهیر ، برا ی رسیدن اوج پیشترفت اشاره می کند و می افزاید: رهبر انقلاب فرمودند ویژگی دوم "ایستادگی بر اصول انقلاب است."اصول انقلا ب آن چیزی است که در وصیت نامه امام و بیانات مقام معظم رهبری  آمده است. نباید اجازه داد تا خاطرات وبیانات امام را تحریف کنند و اصول امام  را خدشه دار سازند.

اقتصاد مقاومتی ، با حرف و آمارها ی غیر واقعی و صور ی تحقق پیدا نمی کند

 وی با اشاره به ادامه سخنان رهبردر مقابل نقشه های دشمن می گوید: رهبر فرمودند:" سوم روحیه انقلابی گری است استحکام سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی ، نیاز به استحکام روحی و روانی است .باید در بین جوانان وجود داشته باشد .هرگز اسیرحاشیه ها نشوند .چهارم اقتصاد مقاومتی،  از نظر دشمن ضعف اقتصادی می تواند نقطه فشار باشد. با اقتصاد مقاومتی د رمقابل دشمن باید ایستاد ضعف اقتصادی ما را دچار چالش می کند ".اما اقدام و عملی که رهبری فرمودند و این سال را با نام او نامگذاری کردند باید در منزل ها دیده شود. مسئولان  ببیند !!  مسئولان نشان بدهند. مسئولان فقط اعلام می کنند ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به فرماندهی معاون  رئیس جمهور تشکیل شد. استانداران در استان ها و فرمانداران در شهر ها نماینده اقتصاد مقاومتی هستند .بیایند بیان کنند که چه کردند؟؟ 8 ماه  از سال گذشت،  اما عملکرد مسئولان در مقابل اقتصاد مقاومتی چی شد.؟؟؟چرا قابل لمس نیست ؟؟بدانید اقتصاد مقاومتی ، با حرف و آمارها ی غیر واقعی و صوری تحقق پیدا نمی کند.اگر شعار سال تحقق پیدا می کرد. دیگر ترسی نداشتیم !! که چه کسی رئیس جمهور آمریکا باشد .برا ی ما فرقی ندارد. لگد زدن آمریکا به برجام و تمدید 10 ساله تحریم ها برای ما مسئله ای نیست.!!!

راهبرد اتحادیه‌اروپا درباره ایران

در فروردین ماه 1393، قطعنامه‌ای با عنوان «راهبرد اتحادیه‌اروپا درباره ایران» به تصویب پارلمان این اتحادیه رسید. در بخشی از قطعنامه فوق آمده است: «می‌بایست دفتر نمایندگی اتحادیه ‌اروپا در ایران تأسیس شود تا بر مسائل سیاسی و اجتماعی کشور نظارت مستقیم داشته باشد!».در اواخر سال گذشته، «رافائل ماریلو» استاد روابط بین‌الملل دانشگاه رم گفت: تا چند هفته دیگر موگرینی به ایران سفر خواهد کرد؛ متاسفانه اتحادیه اروپا دفتر رسمی در ایران ندارد و یکی از محورهای سفر فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران گفت‌وگو درباره افتتاح دفتر این اتحادیه خواهد بود.این استاد دانشگاه رم با اشاره به اهمیت بحث حقوق بشر برای اتحادیه اروپا افزود: مشکلات ایران و اتحادیه اروپا در زمینه حقوق بشر در ایران هم‌چنان پابرجاست.

سابقه سفر مقامات اروپایی به ایران و دیدار با محکومان فتنه 88، این فرض را تقویت می‌کند که هدف اصلی از افتتاح این دفتر در ایران، برقراری رابطه مستمر با جریان غربگرا در ایران و برنامه‌ریزی جدی برای نفوذ در دوره پسابرجام است. انتهای پیام /

رقیه بشارت نیا


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.