حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » توافق هسته‌ای ایران بهترین راهکار درمیان گزینه‌های واقعاً بد است/ اطمینان آمریکا از نبود هیچ‌گونه تحولِ هسته‌ای در ایران با اجرای توافق

 توافق هسته‌ای ایران که از نظر وندی شرمن «بهترین راهکار در میان گزینه‌های واقعاً بد» است، دسترسی حکومت ایران به مواد هسته‌ای را به شیوه قابل راستی آزمایی محدود می‌کند/ شرمن همچنین سخنان هیلاری کلینتون را نقل کرد و گفت هدف این است که «اعتماد نداشته باشیم و راستی آزمایی کنیم»

 

 

...

 سرپرست سابق تیم مذاکره کننده آمریکا در گفتگوهای هسته ای، توافق هسته ای ایران را بهترین راهکار در میان گزینه های بد دانست و    تصریح کرد « من به ایران اعتماد ندارم و آنها نیز به من اعتماد ندارند.»

   روزنامه اینترنتی شیکاگو مارون در مقاله‌ای به قلم «سوفیا گارسیا» نوشت دیپلمات آمریکایی که هدایت مذاکراتِ منتج به توافق هسته‌ای ایران را بر عهده داشت، دیروز (چهارشنبه) در «مؤسسه سیاست» (IOP) سخنرانی کرد. سخنرانی وندی شرمن با عنوان «مأموریتی در زمان‌های پیچیده» بر چالش های احتمالیِ پیش روی رئیس جمهور آینده آمریکا در عرصه سیاست خارجی معطوف شد.
شرمن، چشم‌اندازی کلی از برخی چالش‌های رایج در حوزه منافع ژئوپولتیکی آمریکا ارائه کرد و به نقش ارتش آمریکا در دنیا و بحث امنیت ملی پرداخت. 
شرمن گفت توافق هسته‌ای ایران که از نظر او «بهترین راهکار در میان گزینه‌های واقعاً بد» است، دسترسی حکومت ایران به مواد هسته‌ای را به شیوه قابل راستی آزمایی محدود می‌کند.
 وی افزود:« من به ایران اعتماد ندارم، آنها (ایرانی‌ها) نیز به من اعتماد ندارند». توافق هسته‌ای شامل تمهیداتی است تا آمریکا و هم پیمانانش از نبود هیچ گونه تحولِ هسته‌ای در ایران مطمئن شوند.
 شرمن همچنین سخنان هیلاری کلینتون را نقل کرد و گفت هدف این است که «اعتماد نداشته باشیم و راستی آزمایی کنیم».

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.