حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی منطقه است/ برافراشته شدن پرچم ایران در تمام اقیانوس‌های جهان

جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی منطقه است/ برافراشته شدن پرچم ایران در تمام اقیانوس‌های جهان

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی منطقه است گفت: به دستور فرمانده کل قوا در اقیانوس‌های جهان حضور داریم و پرچم کشور ایران در سراسر جهان به اهتزاز در می‌آید.

...

جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی منطقه است/ برافراشته شدن پرچم ایران در تمام اقیانوس‌های جهان

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بازیگر اصلی منطقه است گفت: به دستور فرمانده کل قوا در اقیانوس‌های جهان حضور داریم و پرچم کشور ایران در سراسر جهان به اهتزاز در می‌آید.

به گزارش کاوش نیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری شامگاه چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای "دروازه ری" قم که در مسجد ولی‌عصر(عج) برگزار شد اظهار داشت: جایگاه اجتماعی و فرهنگی امروز کشورمان سبب اهمیت ملت ایران نزد جهانیان شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی دست‌اندرکاران نیروی دریایی ساخته و تربیت شده انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: با وجود همه تحریم‌هایی که علیه ملت ایران اعمال شده است یدطولایی در زمینه ساخت تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح داریم.

سیاری با بیان اینکه ناوهای موشک‌انداز و زیردریایی‌ها توسط کارکنان نیروهای مسلح تولید می‌شود گفت: امروز به دستور فرمانده کل قوا در اقیانوس‌های جهان حضور داریم و پرچم کشور ایران در سراسر جهان به اهتزاز در می‌آید که قدرت جمهوری اسلامی را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: اگر جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه بالا است به برکت مقام معظم رهبری و پشتیبانی‌هایی است که توسط ملت ایران انجام می‌شود و ده‌ها هزار شهید برای دفاع از مرزهای این کشور تقدیم انقلاب شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه استقلال و جایگاه کشورمان در میان کشورهای جهان بسیار بالا است تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی بازیگر اصلی منطقه است و کشورهای منطقه و جهان بدون حضور کشورمان نمی‌توانند تصمیم‌گیری کنند.

سیاری با بیان اینکه امنیت کشور ایران برای جهانیان مثال‌زدنی است افزود: امنیتی که در کشورمان وجود دارد بی‌نظیر است و همه این موضوع را می‌دانند که در گرو امنیت، رفاه، آموزش، تحصیل و آبادانی به دست می‌آید.

وی با بیان اینکه هر چه که داریم به برکت خون شهدا است بیان کرد: با همدلی و هماهنگی که در کشور وجود دارد امنیت حاکم است و به برکت خون شهدا و در صحنه بودن ملت ایران امنیت بی‌نظیری وجود دارد، شهدای مدافع حرم با ازخودگذشتگی و شهادت زمینه امنیت مرزها را فراهم کرده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر راه شهدا ادامه پیدا کند عزت، افتخار و امنیت داریم و اگر از راه شهدا دور شویم همه چیز را از دست می‌دهیم و باید با برگزاری یاد و خاطره شهدا معنا و مفهوم شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم.

سیاری افزود: باید دشمن را بشناسیم و در برابر دشمن ایستادگی کنیم و با بهره‌گیری از منویات مقام معظم رهبری و حرکت در مسیر شهدا زمینه پیشرفت کشورمان را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: جایگاه ملت ایران به برکت خون شهدا جایگاه بالایی است، قدرت ابعاد مختلفی دارد که بعد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را شامل می‌شود و اگر همه این‌ها قوی باشد قدرت کشور افزایش پیدا می‌کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی گفت: پیش از انقلاب هیچ اراده سیاسی در کشور وجود نداشت و تصمیمات سیاسی به وسیله افرادی گرفته می‌شد که توسط بیگانگان گماشته شده بودند.

سیاری افزود: پیش از انقلاب کشورمان از استکبار جهانی تبعیت می‌کرد ولی امروز تمام تصمیم سازی‌ها و ارتبا‌های سیاسی در داخل کشور گرفته می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.