حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : برای بقا خلق شده اید نه برای نابودی و فنا و با مرگ تنها از جهانی به جهان دیگر منتقل می شوید.


» » قائدشرف: وزارت علوم بیت المال را در حمایت‌ از گروه‌هایی که در فتنه ۸۸ مانده‌اند هزینه می‌کند/"پروژه سیاه سازی" پرونده بورسیه‌ها در حال اجراست

قائدشرف: وزارت علوم بیت المال را در حمایت‌ از گروه‌هایی که در فتنه ۸۸ مانده‌اند هزینه می‌کند/"پروژه سیاه سازی" پرونده بورسیه‌ها در حال اجراست

 

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: پروژه سیاه سازی" پرونده بورسیه‌ها در حال اجراست.

...

قائدشرف: وزارت علوم بیت المال را در حمایت‌ از گروه‌هایی که در فتنه ۸۸ مانده‌اند هزینه می‌کند/"پروژه سیاه سازی" پرونده بورسیه‌ها در حال اجراست

 

دبیر دفتر تحکیم وحدت گفت: پروژه سیاه سازی" پرونده بورسیه‌ها در حال اجراست.

به گزارش ;کاوش نیوز، محمدحسین قائدشرف به نمایندگی از دفتر تحکیم وحدت در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب به سخنرانی پرداخت.

وی در بخش ابتدایی سخنان خود اظهار داشت: امروز یکی از اولویت‌های مهم اهل بصیرت احیای مفاهیمی چون دشمن و دشمن شناسی است. مبانی ما "جهاد کبیر" است که جهت تبیین این مسئله در بین آحاد اعم از قرآن و عترت شامل درسواره‌هایی چون ملت باید به کار گرفته شود. این مسئله نیاز به یک حرکت عمومی در کشور دارد. اگر این امر شکل پذیرد "عافیت طلب داخلی" نه از روی "خیانت" و نه از روی "جهالت" قادر و آنگاه دیگر عوامل "غرب گرا" نخواهد بود که از آمریکای جنایت کار که دشمن تمام عیار این ملت است چهره ای بزک کرده برای نسل جوان به نمایش بگذارند.

دبیر دفتر تحکیم وحدت افزود: گر دشمن را شناختیم دیگر لحظه‌ای در شعار مرگ برآمریکا تردید نخواهیم کرد! به دست های آلوده ی استکبار پشت فجایای خون بار منطقه پیداست. تبیین "استراتژی کلی دفاعی کشور"صورت اصولی و نظام مند از جمله موارد مغفول مانده در کشور است.پیشنهاد می دهیم دستگاه‌های دفاعی امنیتی کشور مانند سایر کشورهای قدرتمند این مسئله را نیز در زمره ماموریت های خود تعریف نمایند. در این کار، نه از سیاسیون "کت و شلواری" که حتی صدای گلوله را نشنیده اند بلکه از افراد متخصص نظامی برای تبیین استفاده نمایید، که کالم آنها بیشتر مورد اعتماد ملت است.

قائد شرف گفت: امروز در کنار دروس معارف می‌توان این مسئله را با ادبیات علوم دفاعی توسط افسران با تجربه به نسل جوان درون دانشگاه در حد اطالعات پایه آموزش داد. امروز عموم مردم ما باید بدانند که چرا مدافعین حرم در  کیلومتر دورتر از زینبیه به دفاع از اسالم می پردازند. امروز همه باید بدانند که چرا "بشار اسد" خط قرمز ایران است و ما نه تنها دالیل شرعی بلکه دالیلی کامال عقلی، در این باب داریم.

وی ادامه داد: ما خود را رویش‌های انقلابی این نسل می‌دانیم ما از برخی انقلابیون قدیم می‌پذیریم، که از مسیر خود پشیمان گردند و از کشتی انقلاب پیاده شوند، می‌پذیریم خسته شوند و بخواهند زندگی مرفهی داشته باشند. اما اجازه نمی دهیم به اسم امام به اسم انقلاب اشرافی‌گری نمایند. اجازه نمی دهیم برای اشرافی گری خود و فرزندان " شان چهره و آرمان های انقلاب را تغییر دهند. حال با صراحت دانشجویی سوالی از حضرت عالی داریم: امروز ما در مسئولین بلند پایه نظام چنین افرادی را به وضوح و آشکارا می بینیم . آیا ما در مصادیق اشتباه می کنیم و اگر این چنین نیست چرا با این افراد برخورد صورت نمی گیرد؟

وی ادامه داد: حمایت های مستقیم و غیر مستقیم شما از دولت از جمله نامگذاری امسال و سال گذشته بر کسی پوشیده نیست. می دانیم که نجات کشور و البته نجات دولت نیز، در گرو پایبندی به اقتصاد مقاومتی ست. ما دانشجویان نگران این مسئله ایم که دولت به مانند سال گذشته از ظرفیت های بوجود آمده توسط این نامگذاری استفاده لازم را نکند.

عضو دفتر تحکیم وحدت گفت: افرادی که در دولت سازندگی سبک زندگی مردم را هدف قرار دادند و مسئله ساده زیستی را از ادبیات عمومی جامعه حذف نمودند، اقشار مستضعف را کم برخوردار خواندند و قس علی هذا، که منجر به نطق تاریخی شما تحت عنوان "عبرت های عاشوایی" شد. امروز در شکل دیگری در حال ادامه مسیر خود هستند. اما این بار این مسئله نه دولت بلکه پایه و پی نظام را خواهد کند. این هشدار ما دانشجویان برای نظام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در باب محرمانه بودن دارایی های مسئولین  خطاب به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس جمهور ، رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس قوه قضائیه گفت: معتقدیم این مصوبه بر خلاف مصلحت نظام است و از حضرت عالی به عنوان رهبر جمهوری اسلامی  تقاضا داریم که تجدید نظر جدی در قوانین شفافیت مالی صورت پذیرد.

این فعال دانشجویی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مساله بورسیه‌ها افزود: ضمن تشکر ویژه از شما بابت اهتمام ویژه تان به مسئله بورسیه‌ها، باید عرض کنیم که متاسفانه علیرغم رفع مشکل تحصیلی دانشجویان بورسیه، شواهد حاکی از آن است که "پروژه سیاه سازی" پرونده این نخبگان در حال اجراست تا درگیر و دار جایابی در کرسی‌های هیئت علمی که هدف اصلی پرورش این نیروهاست بمانند و یا به جای جذب در دانشگاه‌های مادر، روانه دانشگاههای درجه 5 و4 شوند.جلوگیری از این ظلم نیازمند پیگیری مجدد و مستمر است.

وی ادامه داد: به لطف موانع فرهنگی و اقتصادی موجود به معضل ازدواج تبدیل شده است. سوال این است که با وجود تاکیدات مکرر شما آیا اتاق فکر کارآمد و مشخصی در این خصوص وجود دارد؟ زیرا ما تا کنون خروجی مشخص و قابل قبولی از شورای عالی انقالب فرهنگی و وزارت ورزش و جوانان ندیده ایم.موضوع ازدواج دانشجویی در دهه  60 از جانب شما مطرح شد. برای تسهیل این مهم تاکنون چه اقداماتی صورت گرفته است؟

قائد شرف ادامه داد: طبق بررسی های کارگروه ازدواج دفتر تحکیم وحدت، مجموعا 700 هزار دانشجو در استان تهران تحصیل می‌کند که 240 هزار نفر آنها دانشجوی تحصیلات تکمیلی یعنی دارای سن مناسب و یا بالا برای ازدواجند که در کمال ناباوری توسط دانشگاه ها و یا اساتید حتی به آنها مجوز شاغل بودن و کسب درآمد نیز داده نمی شود.تعداد ازدواج های دانشجویی در بین این 700 هزار نفر تامل برانگیز است. متاسفانه باید گفت که در سال گذشته تنها 3500 مورد ازدواج دانشجویی در تهران به ثبت رسیده است.

وی گفت: یکی از مسائل اصلی دانشجویان مسئله مسکن و خوابگاه متاهلی ست. در کل استان تهران تنها و تنها "برخوردار ترین استان کشور" است. ما 1000 واحد خوابگاه متاهلی وجود دارد و این آمارها متعلق به معتقدیم که حل این معضل به عزمی جزم برای راه اندازی "مسکن مهر دانشجویی" نیازمند است.

دبیر دفتر تحکیم وحدت درباره مساله فرهنگ در دانشگاه‌ها گفت:  آن دغدغه هایی که شما در باب مسائل فرهنگی دارید نه وزرا و نه معاونین آنها ندارند. در یک طرف وزارت فرهنگ و ارشاد است، کار مدون فرهنگی که نمی‌کند هیچ، فیلم هایی را مجوز می دهند و حمایت می کنند که خود وزیر شرم دارد از انتصاب آنها به مجموعه خود. هنگامی که کارمندان وزارت ارشاد؛ بیرون و درون وزارت خانه دو جور ظاهر و زندگی دارند وضع بهتر از این نمی‌شود.

قائد شرف گفت: حضرت عالی میفرمائید اردوی مختلط، کنسرت، کذا و کذا ، آقایان مسئله را می‌پیچانند، برخی گستاخانه می‌گویند به رهبری اطلاعات غلط می‌دهید. معاون فرهنگی وزارت علوم، به اذعان وزیر هیچ برنامه مدون فرهنگی ندارد و زمان خود و پول بیت المال را صرف حمایت‌های سیاسی از گروهی می‌کند که هنوز در 88 مانده‌اند و پیام تاریخی 9 دی را درک نکرده اند. ما در حضور شما به مسئولینی که آن پایین نشستهند میگوئیم شما فردای قیامت باید پاسخگوی دردهای فرهنگی دانشگاه باشید.

وی در پایان تاکید کرد: این کلام ما وارثان خمینی کبیر و شاگردان امام خامنه ای در دفتر تحکیم وحدت است " تا شرک و کفر هست مبارزه هست و تا مبارزه هست ما هستیم ".

انتهای پیام/

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.