حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » سرمایه همه وزرای دولت‌های نهم و دهم یک دهم اموال برخی از وزرای امروز نیست/مردم نگران حقوق‌های نجومی برخی مدیران هستند

سرمایه همه وزرای دولت‌های نهم و دهم یک دهم اموال برخی از وزرای امروز نیست/مردم نگران حقوق‌های نجومی برخی مدیران هستند

 وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: مردم امروز حق دارند که نگران پرداخت‌های نجومی به برخی مدیران باشند و نباید مسئولان به دنبال نمونه‌سازی باشند و این موضوعات در هر دولتی که باشد اشکال دارد.

...

سرمایه همه وزرای دولت‌های نهم و دهم یک دهم اموال برخی از وزرای امروز نیست/مردم نگران حقوق‌های نجومی برخی مدیران هستند

 به گزارش کاوش نیوز؛ وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: مردم امروز حق دارند که نگران پرداخت‌های نجومی به برخی مدیران باشند و نباید مسئولان به دنبال نمونه‌سازی باشند و این موضوعات در هر دولتی که باشد اشکال دارد.

محمد عباسی در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیرماه در حسینیه دزیانی‌های گرگان اظهار داشت: دنیاخواهی و رفاه‌طلبی برخی مدیران سبب نگرانی مردم می‌شود و مردم حق دارند نگران شوند که برخی به دنبال پر کردن جیب‌های خود هستند و مردم دلواپس می‌شوند.

وی افزود: مسئولان نباید نمونه‌سازی کنند و بگویند بقیه مدیران نیز این‌گونه بوده‌اند و من به جرات می‌گویم که سرمایه همه وزرای دولت‌های نهم و دهم یک دهم اموال برخی از وزرای امروز نیست.

عضو هیئت امنای بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: برخی از مسئولینی که امروز در دولت حضور دارند هزار میلیارد سرمایه دارند و بیشتر عمر خود از مسئولان این کشوربوده با توجه به حقوق ودرآمد مشخص برای یک مسئول، باید بگوید این سرمایه را از کجا آورده است.

عباسی اظهار کرد: این موضوعات در هر دولتی که باشد اشکال دارد و سبب نگرانی مردم می‌شود و تعصبات گروهی و حزبی نباید در این مسئله تاثیر داشته باشد.

وی گفت: متاسفانه برخی خود را از نزدیک‌ترین‌ها می‌دانند اما خیلی از چیزها را قبول ندارند و امروز مدعی هستند که ما همواره همه کاره کشور بودیم و تنها دولت نهم این اجازه را به ما نمی‌داد و امروز فرزندان آنان با بهائیان دیدار می‌کنند.

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: خیلی نگران هستیم و دل انسان به درد می‌آید که این بزرگان که سوابقی در انقلاب داشته‌اند اما باید بدانیم که ماندگاری در مسیر انقلاب و امام راحل مهم است.

عباسی با اشاره به 3 نامه تاریخی شهید بهشتی به امام خمینی(ره) گفت: شهید بهشتی در نامه خود می‌نویسد که مردم دو دسته هستند که عده‌ای پای انقلاب و امام ایستاده‌اند اما عده‌ای به دنبال تفکر غرب هستند و امروز نیز شاهد هستیم که برخی از افراد که فرزندانشان در خارج کشور حضور دارند حاضر هستند از خیلی از مسائل بگذرند و باید بدانیم که جهان غرب جهان معامله‌گر است و علت اینکه آنان امروز پای میز مذاکره می‌نشینند ایستادگی ها و اقتدار ما در سال‌های گذشته بوده است.

وی با اشاره به سخن شهید بهشتی که "نباید بگذاریم استعمارگران برای ما تصمیم بگیرند" افزود: مسئولان مواضع روشن داشته باشند چرا اصلاح‌طلبان و برخی مسئولان در برابر سخنان کلینتون و سران امریکایی و غیره هیچ پاسخ صریح و روشنی ندادند.

عباسی با اشاره به تاثیرات شبکه ‌های مجازی و رسانه‌های جمعی در جامعه افزود: نیروهای ولایی و جوانان باید در این موضوع بر روی ارزش‌های کلی توجه داشته و مراقب باشند.

وزیر سابق ورزش و جوانان گفت: حادثه 7 تیر مکتب‌نامه‌ای دارد که باید آن را برای جامعه ارائه و در راستای بصیرت‌افزائی جامعه استفاده کرد.

وزیر سابق ورزش و جوانان اظهار داشت: واکاوی این جریانات مانند حادثه هفتم تیرماه می‌تواند عبرت‌آموز باشد و این که از کدام حزب و گروه باشید مهم نیست و مهم کار و خدمتی است که برای مردم انجام می‌دهید.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.