حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » مسابقه فحاشي بخاطر خواندن مناجات

در شبکه مجازی انجام شد؛

مسابقه فحاشي بخاطر خواندن مناجات

 

مسابقه فحاشي بخاطر خواندن مناجات

 

محمد معتمدی خواننده سنتی و خوش صدای کشور از سال 1392 به همراه تعدادی دیگر از خوانندگان جوان اقدام به انتشار مناجات‌خوانی‌هایی بر اساس ردیف موسیقی ایرانی کرده بودند اما امسال در يك صفحه اينترنتي این کار ارزنده معتمدی با فحاشی مخالفین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی قرار گرفت بطوری که باعث رنجش خاطر این خواننده خوب و خوش نام کشور شد .

...

مسابقه فحاشي بخاطر خواندن مناجات

 به گزارش کاوش نیوز: محمد معتمدی خواننده سنتی و خوش صدای کشور چند سالی است که به همراه 

تعدادی دیگر از خوانندگان جوان اقدام به انتشار مناجات‌خوانی‌هایی بر اساس ردیف موسیقی ایرانی کرده بودند اما امسال در يك صفحه اينترنتي این کار ارزنده معتمدی با فحاشی مخالفین فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی مواجهه شد بطوری که مورد رنجش خاطر این خواننده خوب و خوش نام کشور قرار گرفت.
 
معتمدی در کانال تلگرام خود در این خصوص آورده است:

 دوستان عزيز و ياران هميشگي

اين مطلب را فقط بخاطر اين مي نويسم كه امروز يكي از دوستان تصويري از يك صفحه اينترنتي را براي بنده فرستادند كه در آن براي فحاشي به بنده مسابقهء پرشوري برگزار شده بود.

قبل از هر چيز خدمتتان عرض مي كنم كه طبق عادتي قديمي و درخواست هم ميهنان عزيزم هرسال براي ماه مبارك رمضان مناجاتي مي خوانم كه امسال به دليل عدم داشتن شرايط جسمي ايده آل هنوز موفق به انجامش نشده ام.

  

اما ذكر دو نكته را الزامي مي بينم تا بعنوان اطلاعاتي درست جهت رفع پاره اي سوء تفاهمات بكار آيد.
اول اينكه؛ بنده براي خواندن مناجات ها از هيچ رسانه اي سفارش كار نگرفته ام و فقط براي دل خود و حال شخصي خودم آنها را اجرا كرده ام كه تماما از طريق فضاي مجازي و بصورت رايگان منتشر شده اند. فقط در سال گذشته از سوي آستان قدس رضوي پيشنهاد ضبط مناجات جهت پخش در حرم رضوي داشتم كه با افتخار و اشتياق بعنوان برگ زرين زندگي هنري خود پذيرفتم و اين تنها مناجاتي بود كه براي انجام آن به بنده پيشنهاد داده شد.

 دوم اينكه؛ يك ماه قبل از ماه مبارك رمضان سال هشتاد و هشت از سوي يكي از مديريت هاي محترم صدا و سيما به بنده پيشنهاد خواندن "ربنا" با شرايط بسيار خوب داده شد كه بنده بخاطر شرايط خاص آن سالها و جلوگيري از برداشت هاي حاشيه اي و احترام به اساتيد عزيز اين پيشنهاد را نپذيرفتم. لذا اگر بنده قصد جايگزين نمودن صداي خود را داشتم آن پيشنهاد را مي پذيرفتم. و اتفاقاً اين تصميمي بود كه حتي پيشينيان بنده نيز در شرايطي مشابه نگرفته بودند.


متاسفم كه در روزگاري زنده ام كه خواندن، آن هم خواندن مناجات از نگاه برخي جرم محسوب مي شود و دستاويزي براي ترور شخصيت هنرمندان.

اميدوارم روزي به سطحي از فرهنگ برسيم كه بپذيريم پاسداشت هيچ حنجره اي در خاموشي حنجره اي ديگر نيست.
اميدوارم اطلاعات فوق هم براي مخاطبين عزيزم و هم براي جريان هايي كه قصد تخريب بنده را دارند مفيد واقع گردد.

 به قول حضرت حافظ:
                            وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم
                                                                            كه در طريقت ما كافريست رنجيدن

 


ارسال نظر

ارسال شده توسط :مهدی در 6 تیر 1395 13:24 | تاریخ عضویت: -- | وضعيت:
سلام عالی بود ممنون
اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.