حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » وزارت بهداشت پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کروناست

پیام فرمانده کل سپاه به وزیر بهداشت:

وزارت بهداشت پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کروناست

وزارت بهداشت پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کروناستفرمانده کل سپاه در پیامی به سعید نمکی، وزارت بهداشت را پیشتاز جهانی نبرد با ویروس کرونا دانست.

...

به گزارش کاوش نیوز، در آستانه فرارسیدن سال ۱۳۹۹ و عید نوروز سردار سرلشکر پاسدارحسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آمزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا، ضمن تجلیل از مجاهدت و مدیریت وی و آحاد پزشکان و پرستاران کشور برابر ویروس کرونا، عید نوروز را به آنان تبریک گفت و شفای بیماران و توفیق رزمندگان ایثارگر این عرصه را از خداوند مسئلت کرد. 

متن پیام به این شرح است:
برادر عزیزم جناب آقای دکتر سعید نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
سلام علیکم؛

در اسفندماه سال ۹۸ تاریخ جامعه پزشکی کشور با تفضل الهی، مجاهده و مدیریت جنابعالی و همکارانتان در نقطه عطفی قرار گرفت که پایه‌های منزلت رفیع طبابت و درمان با استقامت مثال زدنی آحاد پزشکان و پرستاران حرمتی مضاعف یافت. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دوره مدیریتی خود با قیام خود در درمان مردم مظلوم و بزرگوارمان در برابر تهاجم ویروس کرونا، مظهر رحمت الهی گردید.
پیشتازی جهانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نبرد ویروس کرونا، عزت ملی کشور را در تراز انتظار حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و مردم عزیز قرار داد.
نبردی که پزشکان و پرستاران بزرگوارمان، رزمنده وار با این ویروس منحوس، ایثارگرانه جنگیدند و با همت وصف ناپذیری از آسایش و امنیت خود مضایقه کردند تا مردم در مضیقه نباشند.
امروز همه ما مفتخریم که جامعه پزشکی، ضمن تحلیل عمیق این پدیده ناشناخته، هم در ارتقای سطح دانش پزشکی می‌کوشند و هم در مقابله با فراگیری این تهدید، پناهگاهی امن در پیشگیری و درمان مردم نجیبمان به ارمغان آورند.
در پایان با عرض تحیت سال جدید از خداوند تبارک و تعالی در ایام نورانی رجبیه، رحمت و شفا را برای مردم و توفیق بیش از پیش را برای آن برادر عزیز که در خط مقدم و دشوار نبرد با طغیان این تهدید قرار دارد مسئلت می‌نمایم.
 
                                                                         سرلشکر پاسدار حسین سلامی
                                                                   فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.