حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نشان منافق سه چيز است : سخن به دروغ بگويد ، از وعده تخلف كند و در امانت خيانت نمايد.


» » واکنش برزو ارجمند به انتشار چت‌هایش با سالومه/ صفحه‌ام در اختیار ادمین بود/ شرمنده همه هستم

واکنش برزو ارجمند به انتشار چت‌هایش با سالومه/ صفحه‌ام در اختیار ادمین بود/ شرمنده همه هستمبرزو ارجمند درباره انتشار بخشی از گفت‌وگوی او با مجری شبکه «من و تو» گفت این صحبت‌ها متعلق به ادمین صفحه اینستاگرامش است و او مقصر بوده که به این شخص اعتماد داشته است.

...

کاوش نیوز؛ هفته گذشته بود که صفحه «سالومه سیدنیا» مجری بهائی شبکه ضدایرانی «من و تو» با یک میلیون و ۲۰۰ هزار دنبال کننده توسط کاربری به نام «سید» هک و چت‌های او با برخی سلبریتی‌های داخل ایران منتشر شد.
برخی سلبریتی‌ها به این موضوع واکنش نشان دادند و از آن اظهار بی‌اطلاعی کردند، برخی هم مانند پرویز پرستویی توضیحاتی ارائه دادند.

برزو ارجمند دیگر هنرمندی بود طی تماس با خبرنگار فارس از این اقدام به شدت ابراز ناراحتی کرده و توضیحاتی بدین شرح ارائه کرد: «متاسفانه زمانی که صفحه من دست ادمین بوده این اتفاق افتاده است. ولی تقصیر خودم بوده که با اعتماد صفحه‌ام را دست کسی دادم و این قابل دفاع نیست. به هر حال من شرمنده همه هستم. منتها نمی‌توانم جواب همه را تک تک بدهم، فقط برای اینکه بدانید؛ این چت برای دو سال و اندی پیش است که من برای اجرای نمایش باید به لندن می‌رفتم و متاسفانه ادمین جای من حرف زده است.از یک ماه بعدش که ما خبردار شدیم با ادمین قطع ارتباط کردم و چون همه مشخصات صفحه من را داشت، امنیت صفحه من به دست دوستی به نام محمدصادق سپرده شده که قابل استناد است و می‌توانید از او بپرسید.»
از دیگر هنرمندانی که بخشی از چت‌های آن‌ها با مجری «من و تو» منتشر شده است، می‌توان به تهمینه میلانی، شهره سلطانی، شهره لرستانی، ارژنگ امیر فضلی، رضا صادقی، علی اوجی، مهراب قاسم‌خانی، حامد پهلان، سروش جمشیدی، مهناز افشار ، پرویز پرستویی و علی انصاریان اشاره کرد./فارس


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.