حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » از ترامپ و بن‌سلمان پول می‌گیریم تا مردم ایران را بترسانیم!

یکی از عناصر ضد انقلاب فراری با اشاره به تبلیغات مسموم رسانه‌های اپوزیسیون نوشت ما کارمندان رسمی پروپاگاندای ترامپ و بن‌سلمان شده‌ایم.

...

به گزارش کاوش نیوز، «اکبر-گ» معروف به اکبر پونز، از افراطیونی است که به نیابت از تندروهای مدعی اصلاح‌طلبی به ترور شخصیت مرحوم هاشمی رفسنجانی پرداخت. او پس از رفتارهای رادیکال از کشور خارج شد و در ماجرای فتنه سبز هم برای مدتی عضو «اتاق فکر جنبش (فتنه) سبز در خارج از کشور» (به ریاست عطاءالله مهاجرانی و با همراهی کسانی چون عبدالکریم سروش و عبدالعلی بازرگان) بود.
وی اخیراً با اشاره به نقش‌آفرینی مسموم دولت آمریکا و رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی به بهانه ماجرای کرونا به خیانت اپوزیسیون جمهوری اسلامی در این زمینه می‌پردازد و می‌نویسد: «ما کارمندان دولت‌های راست افراطی» از طریق «کرونا هراسی» ایران و ایرانیان را نابود خواهیم کرد. من کارمند رسمی (استخدام شده) بخش پروپاگاندای دولت ترامپ هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت بوریس جانسون هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت نتانیاهو هستم.»
او ادامه داد: «من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت عربستان سعودی هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای دولت آلمان هستم. من کارمند رسمی بخش پروپاگاندای محمد بن سلمان هستم. من به عنوان کارمند حقوق می‌گیرم تا پروپاگاندای این دولت‌ها علیه ایران را پیش برم. اینک وظیفه ما هراس و وحشت افکنی پیرامون شیوع ویروس کرونا در ایران است تا با فرو پاشاندن سازمان اجتماعی، مردم را به خشونت جمعی بکشانیم. ما به گونه‌ای عمل می‌کنیم که گویی ویروس کرونا فقط و فقط در ایران وجود دارد. از سوی دیگر، فقط و فقط دولت ایران در این مورد پنهان کاری کرده و می‌کند. آمریکا و ترکیه نمی‌کنند (معجزه اردوغانی با ده‌ها میلیون توریست، مبتلایان به کرونا را به صفر رسانده است). گمان باطل نکنید که من/ ما «مخالف سیاسی»، «مدافع حقوق بشر»، «فمینیست»، و... هستیم؛ نه، ما فقط و فقط «کارمند بخش پروپاگاندای دولت‌های راست افراطی» هستیم.»
اکبر - گ در ادامه می‌افزاید: چندی پیش، محمد بن سلمان گفت: سریع به نقل از «منابع معتبر ما» اعلام کنید که در ایران 500 نفر تاکنون در اثر کرونا جان باخته‌اند. «زورو» به محض دریافت فرمان، دستور را در تلویزیون عملی کرد. چون تلویزیون مال بن سلمان است و «منبع معتبر» هم کسی جز خود بن سلمان نبود. بن سلمان قبلاً به طور علنی اعلام کرده بود که «ما جنگ را به داخل ایران می‌کشانیم.»
به گزارش خبر آن‌لاین وی در پایان می‌نویسد: «ما تشنه مرگ و خون مردم ایران هستیم. کرونا برای ما نعمت است. کاری را که «شدیدترین تحریم‌های طول تاریخ» نتوانست با ایران انجام دهد، ما کارمندان بخش پروپاگاندای دولت‌های راست افراطی موظف هستیم با کرونا هراسی انجام دهیم ما موظف هستیم تمامی آمارهای وزارت بهداشت ایران را دروغین قلمداد کنیم. حتی اگر وزارت بهداشت اعلام کند 100 هزار نفر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و 10 هزار نفر جان باخته‌اند. ما خواهیم گفت این دروغ است و 10 میلیون نفر مبتلا شده و یک میلیون نفر جان باخته‌اند./کیهان


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.