حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » ایده پوشیدن لباس سپاه را چه کسی به نمایندگان داد؟

تمام نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز برای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لباس پاسداری بر تن کردند.

...

به گزارش کاوش نیوز: احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به پوشیدن لباس سبز پاسداری از سوی نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز، گفت: دیشب من و آقای ابوترابی نماینده نجف‌آباد بعد از تصمیم آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی به تصمیم واحد رسیدیم که برای نمایندگان مجلس لباس پاسداری تهیه کنیم تا آن‌ها با این روش حمایت یکپارچه خود را نشان دهیم.

وی افزود: این پیشنهاد را با روسای فراکسیون‌ها و سپس با آقای پزشکیان در میان گذاشتیم، چراکه آقای لاریجانی در راه بازگشت به کشور بودند. البته آقای عباس گودرزی و احد آزادی‌خواه هم در این روند کمک کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: بر این اساس هماهنگی‌های لازم با معاون پارلمانی سپاه جهت تهیه لباس پاسداری انجام شد و وی با مطرح کردن درخواست مجلس از فرماندهی سپاه مجوز گرفت.

امیرآبادی فراهانی اظهار کرد: صبح امروز که نمایندگان در فراکسیون‌های خود حضور داشتند لباس‌های پاسداری را در اختیار آن‌ها قرار دادیم، البته برای نمایندگان زن مجلس هم چفیه آماده شد.
نماینده قم گفت: این موضوع با استقبال نمایندگان مجلس روبه رو شد و همه به اتفاق با پوشیدن لباس پاسداری در جلسه علنی مجلس حاضر شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.