حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » دلیل بازداشتم دشمنی آمریکا با ایران بود/ آمریکا نگران ۴۰ سالگی انقلاب ایران است

خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی گفت: بعد از بازداشت من در آمریکا، متوجه شدم که جمهوری اسلامی چقدر برای دولت آمریکا مهم است و آنها نگران ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز، «مرضیه هاشمی» خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی در بدو ورود به ایران و در فرودگاه امام خمینی (ره) در شرایطی که جمعیت کثیری برای استقبال وی آمده بودند در جمع خبرنگاران گفت: من اصلاً انتظار چنین استقبالی را نداشتم و از همه شما ممنونم که برای استقبال از من به اینجا آمده‌اید. من اصلاً نمی‌خواستم کسی متوجه ورودم به ایران شود که مبادا مردم ایران توی زحمت بیافتند.

 

وی درباره احساس خود حین ورود به ایران گفت: از همه شما ممنونم که هم به ایران برگشتم و هم کنار یک ملت که واقعاً پشت همدیگر هستند. مردم ایران در این مدت برای من زحمت‌های بسیاری کشیدند و واقعاً نمی‌دانم چطور از آنها تشکر کنم.

هاشمی در پاسخ به این سؤال که چقدر دلتنگ ایران شده بودید، گفت: نمی‌توانم دلتنگی‌ام را توصیف کنم در این مدت به شدت دلتنگ ایران و مردم این سرزمین شده بودم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا باز هم کار خبری را انجام می‌دهید، بیان داشت: کار و فعالیت من در همین حوزه است. ان‌شاءالله فعالیتم را ادامه می‌دهم شاید هم فعالیتم را کمی بیشتر از قبل کنم.

خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی درباره اتفاقاتی که در این مدت برای وی افتاد، اظهار داشت: در این مورد باید به تفصیل صحبت کنم اما نشانه و دلیل اصلی این اتفاق دشمنی آمریکا با ایران بود و دلیل بازداشتم به طور مستقیم به ایران ربط داشت.

هاشمی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره اینکه با شرایط به وجود آمده باز هم حاضر هستید به آمریکا برگردید، گفت: مطمئنم که دولت آمریکا نمی‌خواهد من به آمریکا برگردم اما من کارم را با امید به خدا ادامه خواهم داد.

وی در پاسخ به سؤال دیگر خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در آنجا چه بر شما گذشت، بیان داشت: نمی‌توانم بگویم و در این شرایط برایم سخت است اما فقط می‌توانم بگویم خیلی شرایط برایم سخت بود.

هاشمی در ادامه با اشاره به اتهام وارد شده به وی و دلیل بازداشتش گفت: در آینده نزدیک با حضور در نشست خبری به صورت مفصل در این باره صحبت خواهم کرد.

خبرنگار شبکه پرس‌تی‌وی که مدتی توسط دولت آمریکا در بازداشت به سر می‌برد، درباره بازگشت مجددش به این کشور عنوان کرد: بابت بازگشتم به آمریکا اصلاً نگران نیستم چرا که توکلم بر خدا است.

وی در پاسخ به سؤال‌های خبرنگاران اظهار داشت: بعد از اینکه این اتفاق برای من افتاد متوجه شدم که جمهوری اسلامی چقدر برای دولت آمریکا مهم است و آنها نگران ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران هستند. اما این را بدانید که شما ملت ایران راه درستی را پیش می‌روید و خدا ان‌اشاءالله رهبر انقلاب را برای ما حفظ کند. اگر شما در خارج از کشور باشید ارزش رهبر، وطن و جمهوری اسلامی ایران را متوجه خواهید شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.