حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » آیت الله مصباح یزدی آزاداندیش‌ترین متفکر و فیلسوف در حیطه مسایل علمی بود/ اهانت و اشکالاتی که فریب خوردگان به ایشان وارد می‌کنند دروغی بیشتر نیست

آیت الله مصباح یزدی آزاداندیش‌ترین متفکر و فیلسوف در حیطه مسایل علمی بود/ اهانت و اشکالاتی که فریب خوردگان به ایشان وارد می‌کنند دروغی بیشتر نیستدر اخلاق همین بس که ایشان سالها شاگرد آیت الله العظمی بهجت بود و نماینده ایشان درحوزه علمیه به شمار می‌آمد. ایشان هر چه داشت در خدمت دفاع از اسلام و نظام و ولایت فقیه به میدان آورد.
...
حجت الاسلام سید محمود نبویان به هتک حرمت مقام عالی مرحوم علامه مصباح یزدی واکنش نشان داد.
دکتر نبویان در مطلب خود آورده است: پیرامون مقامات اخلاقی آیت الله مصباح همین بس که سالها شاگرد آیت الله العظمی بهجت بود و نماینده ایشان درحوزه علمیه  به شمار می‌آمد. ایشان هر چه داشت در خدمت دفاع از اسلام و نظام و ولایت فقیه به میدان آورد.
 آیت الله مصباح یزدی یک فیلسوف بود بزرگ بود به طوری که دکتر سروش درکتاب خود عنوان میکند که " من با همه آماده مناظره هستم الا یک شخص و آن هم آیت الله مصباح است،  چرا که ایشان قوی‌ترین فلسوف زنده درکشور است ".
 آیت الله مصباح یزدی تفسیر، معارف قرآن و مسائل موضوعی اسلام را از ابتدا از دل قرآن مطرح کرده است و مفاهیم اعتباری را تبیین کرده ‌اند که ریشه مفاهیم اعتباری در واقعیت کجا است تا بتواند مباحث اخلاقی را از اعتباری بودن نجات دهند که این امر از ابتکارت آیت الله مصباح است.
 در اخلاق همین بس که ایشان سالها شاگرد آیت الله العظمی بهجت بود و نماینده ایشان درحوزه علمیه به شمار می‌آمد. ایشان هر چه داشت در خدمت دفاع از اسلام و نظام و ولایت فقیه به میدان آورد.
تمام دشمنی‌های دشمنان چه دانسته و چه ندانسته برای این است که آیت الله مصباح در دفاع از نظام و ولایت فقیه و کشور جدی بودند و دشمنی این افراد با اصل نظام و ولایت فقیه است.
اگر برخی ندانسته به مقام ایشان اهانت میکنند، این افراد فریب خورده‌اند؛ چرا که اشکالاتی که به ایشان وارد می‌کنند دروغی بیشتر نیست.
آیت الله مصباح یزدی آزاداندیش‌ترین متفکر و فیلسوف در حیطه مسایل علمی بود. تمام دشمنان نظام و اسلام، روشنفکران غرب زده و معاندان نظام با ایشان دشمن هستند و این ویژگی منحصر به فرد آیت الله مصباح است.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.