حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » خیز اصلاح طلبان برای اخلال در برنامه های رییسی/مرعشی: بین قالیباف و رئیسی شکاف زیادی وجود دارد!/ رئیسی اگر بخواهد کشور را ملایم اداره کند تندروهایی مثل جلیلی قبول نمی‌کنند

بین آقای قالیباف و آقای رئیسی، شکاف زیادی وجود دارد تجربه هم همواره این گونه بوده هرگاه فکر می‌کردیم حاکمیت یکپارچه است و رقیبی در میدان نبوده، همان هیئت حاکمه تقسیم بر دو شده است .
...

کاوش نیوز، حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران با خبرآنلاین گفتگو کرده است. می‌توان حس کرد که در دل این گفتگو تلاش هایی برای اختلاف افکنی در بین نیروهای انقلاب نهفته است.
بخش هایی از اظهارات مرعشی را در ادامه خواهید خواند:
*اولا ما برای آقای رئیسی آرزوی موفقیت داریم، قرار نیست که کشور ایران برای ۴ سال درجا بزند و قرار نیست که کشور ایران عقب رود. ما علاقه‌مند هستیم که اگر ۴ سال دیگر اینجا در خدمت شما نشستیم به شما بگوییم که خوشبختانه رقیب ما آنقدر کشور را خوب اداره کرده که ما ۴ سال دیگر هم شانس پیروزی نداریم. این برای ما مطلوب است که آقای رئیسی این موفقیت را داشته باشد، منتهی آقای رئیسی باید توجه کند که با روابط تجاری با پاکستان و عراق و ونزوئلا و افغانستان نمی‌شود کشور را اداره کرد.
*روحانی سعی کرد خودش اقتصاد را مدیریت کند اگر به جهانگیری می‌سپرد ممکن بود قضیه بسیار متفاوت بود.
*الان دولت یکپارچه نیست بین آقای قالیباف و آقای رئیسی، شکاف زیادی وجود دارد تجربه هم همواره این گونه بوده هرگاه فکر می‌کردیم حاکمیت یکپارچه است و رقیبی در میدان نبوده، همان هیئت حاکمه تقسیم بر دو شده است
*آقای احمدی نژاد پدیده‌ای منحصر به فر بود و او هیچ گاه در تاریخ ایران تکرار نخواهد شد باید او را فراموش کرد، چون اساسا از هیچ منطقی غیر از منطق خودپرستی تبعیت نمی‌کرد احمدی نژاد اصلا با عرف دیپلماسی سازگار نبود هیچ کدام از اقداماتش، مبنا نداشت.
*آقای جلیلی ظاهرا به نظر می‌رسد چندان راحت کنار نرفته است و فشار سنگینی به او وارد شده در شعار‌هایی هم که می‌داد بسیار تند بود همچنان فکر می‌کنم با همان روش‌های سی سال پیش می‌خواهد کشور را اداره کند. این به نظر من شکاف بین اردوگاه آقای رئیسی، اگر بخواهد ملایم اداره کند تندرو‌ها قانع نمی‌شوند اگر بخواهد با تندرو‌ها همراهی کند کشور را گرفتار می‌کند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.