حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » قول روحانی به جهانگیری در ازای نقش پوششی چه بود؟

قول روحانی به جهانگیری در ازای نقش پوششی چه بود؟در دور اول مناظرات ۹۶، روحانی بازنده بود ولی جهانگیری پشت روحانی ایستاد. به او قول داده بودند که دولت را انتخاب کند اما بعد از رای آوردن، روحانی گفت خودم می خواهم اداره کنم

...

کاوش نیوز، اصلاح طلبان در پایان عمر روحانی، زیرکانه به دنبال اعلام برائت از روحانی و احیای اصلاح طلبان در کابینه و شرکای ناکارآمدی هشت ساله به قصد انتخابات خرداد 1400 افتاده اند. این در حالی است که اصلاح طلبان در طول این سال ها در همه جا و به خصوص در پست های کلیدی نظیر معاون اول، وزارت نفت و... همچنین استانداری ها حاضر بوده اند.

اهم قسمت های گفتگوی صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان با خبرگزاری دانشجو به شرح ذیل است:
*همه می­‌دانند که روحانی رای نداشت و رای روحانی تا 20 روز تا یک ماه قبل از انتخابات، بین دو تا سه درصد بود.
*روحانی یک نانوایی و بقالی را قبل از ریاست جمهوری اداره نکرده بود.
*عارف جوانمردی کرد به نفع روحانی کنار کشید.
*بالا و پایین آوردن نرخ ارز توسط دولت یعنی شلیک به اعتماد مردم.
*در دور اول مناظرات ۹۶، روحانی بازنده بود ولی جهانگیری پشت روحانی ایستاد. به او قول داده بودند که دولت را انتخاب کند اما بعد از رای آوردن، روحانی گفت خودم می خواهم اداره کنم که نتیجه اداره کردنشان را هم می­‌بینیم.
*بعد از ماجرای بنزین آبان ماه، جهانگیری ۱۲ روز در خانه نشست  و وزرا به دنبالش رفتند و وی را برگرداندند. جهانگیری وقتی کاری از دستش برنمی‌آید بیخود پای دولت می‌ایستد.
*اگر هاشمی و خاتمی نبودند، رای روحانی به ۳ میلیون هم نمی‎رسید. اصلاحات پشت روحانی بوده و الان باید پاسخگو باشد. باید بپذیریم که اشتباه کردیم. اینکه می‌گویند اصلاحات نقشی در رأی آوردن روحانی نداشت یک طنز سیاسی است.

بیشتر بخوانید:

لاریجانی به درد ریاست جمهوری نمی‌خورد/ پیروزی روحانی در سال ۹۲ نشان داد که انتخابات در ایران سالم برگزار می شود/ مردم ۸ سال زیر سایه فریب احمدی نژاد بودند/ نتیجه فکر اقتصادی دولت روحانی تعطیلی واحد‌های صنعتی شد


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.