حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » همه تلاش‌ اصولگرایان برای بدبین کردن مردم به انتخابات است/ می خواهند مشارکت را کم کنند

همه تلاش‌ اصولگرایان برای بدبین کردن مردم به انتخابات است/ می خواهند مشارکت را کم کنندهمه تلاش‌ اصولگرایان بر این بوده که مردم بدبین شوند و در انتخابات حضور پیدا نکنند تا در نهایت، تنها تعداد کمی که به آنها تمایل دارند کاندیدا شده و انتخاب شوند.

...

سید مصطفی هاشمی طبا، چهره اصلاح طلب و کارشناس ثابت و همه چیزدان رسانه های اصلاح طلب بار دیگر دروغ بزرگ اصلاح طلبان در تمایل اصولگرایان به کاهش مشارکت مردم در انتخابات را تکرار کرده و گفته است: «اگر انتخابات 1400 از سوی مردم مورد استقبال واقع شود، یقینا شکل و روند انتخابات به گونه دیگری رقم خواهد خورد. به هر حال همه تلاش‌ اصولگرایان بر این بوده که مردم بدبین شوند و در انتخابات حضور پیدا نکنند تا در نهایت، تنها تعداد کمی که به آنها تمایل دارند کاندیدا شده و انتخاب شوند.
رقیب حسن روحانی در انتخابات سال 96 که روز رای گیری نام روحانی را بر برگه رای نوشت، در ادامه گفته است: «در واقع مطرح شدن کاندیداها چندان مهم نیست بلکه بستگی به این مسئله دارد که این، کاندیداها چه برنامه‌هایی را ارائه دهند، تا چه حد با واقعیت‌ها روبرو شوند و در نتیجه تا چه حد با مردم صمیمی سخن بگویند. متأسفانه چه اصلاح‌طلبان و چه اصولگرایان، دنبال این هستند که با شعارهای پوپولیستی وارد انتخابات شوند و به مردم وعده و وعید بدهند؛ آن هم وعده‌هایی که هیچ کدام قابل اجرا نیست».
گفتنی است هاشمی طبا پیش تر در اظهاراتی بامزه مدعی شده بود: «تا سياست خارجی تغيير نكند از بحران بيرون نمی‌آييم» و  با بیان اینکه اصولگرایان مجلس طرحی برای اداره کشور ندارند، گفته بود «تنها راهی که {نمایندگان جدید مجلس} می‌توانند در پیش بگیرند، سازش با آمریکاست»!


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.