حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » نگاهی به مواضع سلبریتی‌ها در ماجرای قصاص نوید افکاری/ وقتی همه سر عقل آمدند جز پنج نفر!

نگاهی به مواضع سلبریتی‌ها در ماجرای قصاص نوید افکاری/ وقتی همه سر عقل آمدند جز پنج نفر!روز گذشته پس از طی فرایندهای قضایی پرونده و با اصرار اولیاء دم با عنوان حق الناس و حق شخصی آن‌ها، نوید افکاری قاتلی که در سال 97 یک شهروند بیگناه را در شیراز به قتل رسانده بود، قصاص شد. افکاری درحالی به دار مجازات آویخته شد که طی چند روز گذشته از شبکه‌های فارسی زبان خارجی گرفته تا برخی از نهادها چهره‌های خارجی، دوشادوش منافقین و رئیس جمهور تروریست آمریکا ایستاده و خواستار لغو قصاص مجازات افکاری شده بودند.

 

...

به گزارش کاوش نیوز، این اولین باری نبود که این افراد و رسانه‌ها که فصل مشترکشان دشمنی با جمهوری اسلامی ایران است، به نا امن کنندگان امنیت اجتماعی برخاستند.

این جریان در گذشته نیز با حمایت و پشتیبانی از تروریست‌ها و قاتلینی که دستشان به خون شهروندان ایرانی آلوده بود، نشان داده‌اند که ابایی از حمایت از یک جانی ندارند. رسالت رسانه‌های خارج نشین و انصارشان این است که برای حلال کردن دریافتی‎ هایشان، به هر بهانه‌ای و با هر اتفاقی در ایران، علم دفاع از حقوق بشر برداشته و به تخریب وجهه جمهوری اسلامی بپردازند. پس حرجی بر آنها نیست. اما فقط رسانه‌های مزد بگیر خارج نشین و امثال ترامپ نیستند که گاه و بی‌گاه در مواردی مشابه ماجرای نوید افکاری، به حمایت از یک مجرم می‌پردازند.

علاوه بر مزد بگیرانی مثل ایران اینترنشنال، رادیو فردا، بی بی سی و امثال ترامپ و منافقین، برخی از سلبریتی های کشورمان نیز پای ثابت عملیات روانی علیه جمهوری اسلامی ایران بودند.

حمایت از نوشین جعفری جاسوس فرهنگی انگلیس در ایران(اینجا بخوانید)، حمایت از تروریست‌های عضو کومله، حمایت از اغتشاش‌گران آبان 98، همراهی با سفیر انگلیس در تجمعات ساختار شکنانه علیه حاکمیت، از جمله اقداماتی است که این سلبریتی‌ها طی سه سال اخیر و در جهت پیشبرد اهداف ضد انقلاب انجام داده‌اند.

اخیراً نیز پس از آنکه خبر حکم قطعی قصاص نوید افکاری منتشر شد، برخی از این سلبریتی‌ها بدون اینکه از اصل ماجرا و اینکه افکاری به چه دلیل در زندان است با خبر باشند، صرفاً به این دلیل که از قافله عقب نمانند، شروع به حمایت از او کردند.

مهناز افشار که حقوق بگیر سعودی ها است و هم اکنون در خارج از کشور به سر می‌برد، از جمله سلبریتی‌هایی بود که در شبکه‌های اجتماعی در حمایت از نوید افکاری پست و توییت منتشر کرد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.