حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » جذب هزار نیروی جوان در جمعیت هلال‌احمر

رئیس جمعیت هلال‌احمر از جذب هزار نیروی جوان در این جمعیت خبر داد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ دکتر کریم همتی در جلسه ویدئو کنفرانس با دبیران کانون‌های جوانان بر ارتقای وضعیت جوانان تاکید کرد و گفت: انشاالله در بازه زمانی کوتاهی بتوانیم جمعیت را به جایگاهی که لایق آن است، برسانیم.

وی به برخی از دغدغه‌های دبیران کانون‌های جوانان هلا‌ل‌احمر اشاره کرد و گفت: انتظار دارم رئیس سازمان جوانان برنامه‌های اعلام شده را اجرایی کند و ارائه آمار واقعی و گزارش صحیح به مردم از وظایف مسئولان جمعیت هلال‌‎احمر است. جمعیت هلال‌احمر افزود: در جمعیت هلال‌احمر، حدود 600 هزار داوطلب پای کار داریم که می‌شود روی آنها حساب کرد، این‌ها گوهرهای باارزشی هستند که در کنار ما بی‌هیچ توقعی نقش‌آفرینی می‌کنند لذا باید آنها را ارتقا داده و حفظ و نگهداشت آنها را مدنظر داشته باشیم.

وی ادامه داد: در نظر داریم بخشی از اولین درآمد اختصاصی که وصول می‌شود را در اختیار رئیس سازمان جوانان قرار دهیم تا فعالیت‌های کانون‌های جوانان را حمایت کنند.

به عقیده‌ی رئیس جمعیت هلا‌ل‌احمر در حوزه جوانان زحمات زیادی کشیده می‌شود، در حالیکه بازخورد چندانی نداشته و این زحمات دیده نمی‌شود، او با اشاره به این موضوع افزود: نیاز است زحمات جوانان در سایت‌های محلی و استانی انعکاس یابد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: در تولید برنامه‌های جوانان حتما باید بافت فرهنگی و اجتماعی منطقه را لحاظ کنیم. برای این منظور سازمان جوانان و زیرمجموعه‌های استانی باید با نهاد ولی فقیه ارتباط نزدیکی بگیرند. طبیعتا برنامه‌ای که در سیستان و بلوچستان اجرا می‌‌شود، با برنامه‌ای که در قم اجرا خواهد شد تفاوت دارد. با توجه به شرایط خاص و عرف هر منطقه اقدامات خوبی می‌توان انجام داد.

دکتر همتی به موضوع انتخاب مشاور جوان هم اشاره کرد و گفت: با همفکری رئیس سازمان جوانان، فردی را از میان جوانانی که با ما همکاری می‌کنند، به عنوان مشاور جوان انتخاب می‌کنیم.

وی با بیان این که سیاسی بازی در جمعیت هلال‌احمر جایی ندارد، تاکید کرد: نباید فردی تندرو را به عنوان مشاور جوان انتخاب کنیم، باید فردی که با عقلانیت عمل کرده، تعاملات خوبی داشته و می‌تواند حلقه واسط مناسبی برای مدیران باشد را برای این منظور انتخاب کنیم، ‌ایمان دارم این‌ افراد خیلی می‌توانند به ما کمک کنند.

وی به تفاهم‌نامه‌ با وزارت آموزش و پرورش هم اشاره کرد و گفت: این تفاهم نامه با وزیر آموزش و پروزش در حال امضا شدن است، امیدوارم دغدغه‌هایی که بعضی از دوستان در مورد رده‌های سنی داشتند از این طریق حل شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.