حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » افزایش آمار ابتلا به کرونا در روسیه/اولین کشور اروپایی،پایان همه گیری کرونا را اعلام کرد

افزایش آمار ابتلا به کرونا در روسیه/اولین کشور اروپایی،پایان همه گیری کرونا را اعلام کردمرکز ویژه دولت روسیه برای مقابله با ویروس کرونا امروز جمعه اعلام کرد، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۵۹۸ مورد جدید ابتلا و ۱۱۳ مورد فوت ثبت شده است. 

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل خبرگزاری تاس،با احتساب موارد جدید ابتلا و فوتی در روسیه، تا به امروز ۲۶۲ هزار و ۸۴۳ نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و ۲۴۱۸ نفر جانشان را از دست داده‌اند.

از اوکراین هم خبرها از افزایش شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا حکایت دارد.

طبق اعلام رسمی مقام‌های اوکراین، طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۸۳ مورد جدید ابتلا و ۲۰ مورد جدید فوت بیماران مبتلا به کرونا ثبت شده است.

ویروس کرونا در اوکراین تا کنون، ۱۷۳۳۰ مبتلا و ۴۷۶ قربانی بر جای گذاشته است.

مقام‌های مجارستان در تازه ترین اطلاع رسانی درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا اعلام کردند، ۳۷ نفر به میزان مبتلایان و ۶ تن به شمار فوتی‌ها افزوده شده است.

از لهستان، یکی دیگر از همسایگان اروپایی روسیه هم خبر رسیده که شمار مبتلایان به کرونا به ۱۷۸۵۰ نفر افزایش یافته است.

به گفته دولت لهستان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۵ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور و همچنین ۱۰ مورد تازه فوت ثبت شده است. بنا بر آمار و ارقام رسمی در لهستان، تا به امروز ۸۹۳ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جانشان را از دست دادند.

مقام‌های مجارستان در تازه ترین اطلاع رسانی درباره وضعیت شیوع ویروس کرونا اعلام کردند، ۳۷ نفر به میزان مبتلایان و ۶ تن به شمار فوتی‌ها افزوده شده است.

بنا بر آمار رسمی دولت مجارستان، تا به امروز ۳۴۱۷ نفر در این کشور به کرونا مبتلا و ۴۴۲ نفر قربانی شده‌اند. 

از اسلوونی در شرق اروپا اما خبرهایی درباره پایان همه گیری ویروس کرونا در این کشور منتشر شده است.

«یانز یانسا» نخست‌وزیر اسلوونی در جلسه ویدئو کنفرانسی پارلمان این کشور ضمن اعلام این خبر گفت: «اسلوونی طی دو ماه همه گیری (ویروس کرونا) را مهار کرده است و امروز اسلوونی در اروپا بهترین وضعیت را از منظر شیوع دارد».

به گزارش خبرگزاری آناتولی، اسلوونی تبدیل به اولین کشور اروپایی شده که پایان همه گیری کرونا را اعلام می‌کند.

به گفته مقامهای این کشور، در دو هفته اخیر میزان ابتلای روزانه به کرونا کمتر از هفت نفر بوده است. طبق آخرین آمار و ارقام، شمار مبتلایان در اسلوونی ۱۴۶۴ و تعداد قربانیان ۱۰۳ نفر بوده است.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.