حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : از نفرين مظلوم بترسيد كه چون شعله آتش بر آسمان ميرود.


» » امروز هرجا سخن از خدمت است، نام سپاه می‌درخشد

امروز هرجا سخن از خدمت است، نام سپاه می‌درخشدرئیس قوه قضائیه با بیان اینکه سپاه در میادین مختلف کنار مردم حضور دارد گفت: سپاه پناه مردم در همه حوزه‌ها است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از مهر؛ حجت الاسلام رئیسی در حاشیه بازدید از رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی نیروی زمینی سپاه گفت: توفیقی است برای بنده که از توانایی‌های مثال زدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان بازدید داشته باشم.
وی با بیان اینکه بیمارستان صحرایی شهید آیت‌الله صدوقی، بیمارستان مجهز و به روز و کار ارزشمندی بود، تصریح کرد: این توانایی که پیرو دستور قرآن کریم مبنی بر «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» است، از جمله توانایی‌هایی است که امروز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتو رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا وجود دارد. این توانایی برای مردم بسیار امیدبخش و برای دشمنان بسیار ناامیدکننده است.
رئیس قوه قضائیه افزود: این توانایی که نیرو‌های مسلح ما می‌توانند تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنند، به برکت انقلاب اسلامی وجود دارد.
حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه امروز هرجا سخن از خدمت است، نام سپاه می‌درخشد، بیان داشت: در کمک و مساعدت به مردم در حوزه آفات و بلایای طبیعی و همچنین خدمتگزاری به مردم در مقابل ویروس منحوسی که سلامت جامعه را تهدید می‌کند، نام سپاه می‌درخشد.
وی خاطرنشان کرد: این رزمایش عظیم که از سوی قرارگاه امام رضا (ع) در سراسر کشور توسط نیرو‌های مسلح و ازجمله نیروی زمینی سپاه انجام می‌شود و به میدان آوردن نیرو‌های جهادی در این عرصه و اینکه طلاب و بسیجیان در این میدان در کنار مردم هستند و مردم احساس تنهایی نمی‌کنند، کار بسیار ارزشمندی است
حجت الاسلام رئیسی با اشاره به گزارشاتی که توسط فرماندهان بیان شد، گفت: این گزارش‌ها حاکی از آن است که سپاه با تمام توانایی در میدان و در کنار مردم حضور دارد تا به مردم امید دهد و پناهی برای مردم باشد.
رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: امروز اگر این جمله را به کار ببرم، حتماً مبالغه نیست که سپاه پناه مردم در همه حوزه‌ها ازجمله در حوزه خدمت رسانی و سازندگی است. هرجا سخن از یک پروژه عظیم ملی است، نام سپاه می‌درخشد و این مجموعه با استفاده از با تجربه‌ترین و متخصص‌ترین نیرو‌ها کار‌ها و پروژه‌های عظیم کشور را انجام می‌دهد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.