حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : منفورترين چيزهاي حلال در پيش خدا طلاق است.


» » با دانلود این نرم افزار جلو دزدی از WiFi خود را بگیرید + دانلود نرم افزار

بیشتر کسانی که در منزل و یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنند، دوست دارند بدانند که آیا هکرها و افراد ناشناس از اینترنت وایرلس آنها استفاده می‌کنند یا نه؟

...

به گزارش کاوش نیوز، در شبکه‌های بی‌سیم همیشه این خطر وجود دارد که فردی با هک کردن رمز بتواند از اینترنت شما استفاده کند. حال اگر شما هم در خانه یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنید برایتان نرم افزاری معرفی می‌کنیم که می‌توانید با آن مچ هكرهای Wi Fi خود را بگيريد.

بیشتر کسانی که در منزل و یا محل کار از اینترنت بی‌سیم استفاده می‌کنند، دوست دارند بدانند که آیا هکرها و افراد ناشناس از اینترنت وایرلس آنها استفاده می‌کنند یا نه؟
اگر شما هم از این دسته افراد هستید، بهترین راه ممکن برای متوجه شدن این کار نظارت مانیتورینگ است. نرم افزار SoftPerfect WiFi Guard ابزاری رایگان، ساده و بسیار کارآمد برای کسانی است که از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنند، این برنامه با اسکن شبکه شما، تمامی دستگاه‌های متصل را نمایش می‌دهد و در صورت مشاهده دستگاه‌های مشکوک می‌توانید ارتباط آنها را قطع کنید. همچنین می‌توانید برنامه را طوری تنظیم کنید که هر چند دقیقه یکبار شبکه را اسکن کرده تا متوجه شوید چه دستگاه‌های به شبکه متصل هستند.
از قابلیت‌های کلیدی این نرم افزار می‌توان به مواردی همچون پشتیبانی از زبان شیرین فارسی، سازگاری با انواع استانداردهای شبکه‌های بی‌سیم، نمایش MAC آدرس، حجم کم، نمایش اطلاعات سیستم‌های متصل به شبکه، قابلیت قطع ارتباط سیستم‌های غیرمجاز و... اشاره کرد.

• دانلود و مشخصات فایل
• حجم: از 1.80 تا 5 مگابایت
 • نسخه های: 1.0.4 - 2.1.2 - 2.1.4
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.